суботу, 30 листопада 2019 р.

ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій

30 листопада 2019 року на базі п"яти закладів загальної середньої освіти - ліцею №1, ліцею №4, гімназії №5, гімназії №7 та ЗОШ №24  відбувся  ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з  інформаційних технологій. 
Учасниками змагань стали  130 учень з 49 закладів загальної середньої освіти, професійно-технічної освіти та вищої освіти І-ІІ рівнів акредитації.
Учасникам було запропоноване комплексне завдання, яке розраховане на 4 астрономічні години. Кожну із задач учасники розв’язували засобами відповідного умові задачі програмного засобу з пакету офісних додатків MS Office: Word, Excel, Power Point та Access.

четвер, 28 листопада 2019 р.

ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з інформаційних технологій

ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з з інформаційних технологій відбудеться 
30 листопада 2019 року на базі 
5 закладів міста (ліцеї №1,4, гімназії №5,7, ЗОШ №24).
Просимо ознайомити учнів та керівників команд з дорожньою картою та місцем роботи учасників олімпіади 
Дорожня карта ІТ 2019 завантажити
Список учасників по закладах завантажити

Прохання забезпечити наявність супроводжуючих документів учасника: учнівський квиток (або довідку навчального закладу з фотокарткою) та довідку про стан здоров’я.
Вчителі-інструктори приходять на 9.00 год відповідно до розподілу, що додається завантажити



середу, 27 листопада 2019 р.

Семінар-практикум вчителів математики


Життя висуває суспільний запит на виховання творчої особистості, здатної, на відміну від людини-виконавця, самостійно мислити, генерувати ідеї, приймати сміливі нестандартні рішення, аргументувати власну думку, бути толерантними.
Навчання сьогодні - це процес становлення особистості, здатної до самоосвіти, тобто особистості, яка вміє використовувати набутті знання для творчого розв'язання проблем, критично мислити, прагне реалізувати себе. Дуже часто причиною незадовільних результатів  учнів у навчанні є не відсутність фактичних знань учнів з предмета, а саме нездатність школяра самостійно проаналізувати умову завдання, осмислити її, скласти план розв’язування задачі, знайти оптимальний спосіб розв’язання, спираючись на власний досвід, тобто здійснити ту розумову діяльність, яка визначає здатність людини критично мислити. Тому проблема розвитку критичного мислення є досить актуальною для підвищення якості математичної освіти.  Як розвивати критичне мислення на уроках математики? Відповідь на це запитання намагалися знайти вчителі математики під час проведення семінару-практикуму, який відбувся 26 листопада 2019 року на базі Чернівецької ЗОШ І-ІІІ ступенів № 5.

неділю, 24 листопада 2019 р.

ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики

24 листопада 2019 року на базі ЗОШ №2 відбувся    ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики. Учасниками змагань стали  260 учнів з 56 закладів загальної середньої освіти, професійно-технічної освіти та вищої освіти І-ІІ рівнів акредитації.
Учні 6-7 класів  розв’язували по  4 задачі протягом 3 годин, а учні 8-11 класів – по 5 задач протягом 4 годин. Кожна задача оцінювалася по 7 балів відповідно до критеріїв оцінювання.

середу, 20 листопада 2019 р.

ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з математики

ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з математики відбудеться 24 листопада 2019 року на базі ЗОШ №2.
Просимо ознайомити учнів та керівників команд з дорожньою картою, що додається Дорожня_карта_з_математики 2019
Прохання забезпечити наявність супроводжуючих документів учасника: учнівський квиток (або довідку навчального закладу з фотокарткою) та довідку про стан здоров’я.
Члени журі запрошуються на 13.00 год. Склад журі