Новий документ визначає медичні вимоги безпеки щодо освітнього середовища у всіх типах шкіл містить вимоги до організації освітнього процесу, вимоги до організації роботи з технічними засобами навчання та вимоги до навчальних приміщень, зокрема класів, кабінетів інформатики, фізкультурних залів та басейнів, приміщень допоміжного та підсобного призначення тощо. Також документ визначає, як безпечно організувати освітній процес та роботу з технічними засобами, водопостачання, водовідведення та опалення, повітряно-тепловий режим, природне та штучне освітлення, харчування, медичне обслуговування, як контролювати шуми й вібрацію. Новий Санітарний регламент враховує кілька дуже важливих аспектів. Це, зокрема, інтереси дітей з особливими освітніми потребами, розвиток технічних засобів навчання і правила їхнього використання під час освітнього процесу, та приділяє багато уваги шкільному раціону учнів.
консультанта КУ "Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників" Чернівецької міської ради
Новини
- Головна сторінка
- Підвищення кваліфікації педагогів
- Нормативно-правова база
- Навчальні програми на 2024/2025 н.р.
- Варіативна складова
- Методичні рекомендації
- Наскрізні змістові лінії
- Методична скарбничка
- НМТ-2024
- Підготовка до ЗНО
- Корисні посилання для вчителів інформатики
- Корисні посилання для вчителів математики
- Підручники з математики
- Підручники з інформатики
- Підручники з фізики
- Відеоуроки з математики та інформатики
- Кабінет математики та інформатики
- Інформатика в початковій школі
- Інформатика 5-6 клас НУШ
- Інформатика 7 клас НУШ
- Інформатика 10-11 клас. Рівень стандарту
- Вільне програмне забезпечення
- Математика 5-6 клас НУШ
- Математика 7 клас НУШ
- Математика 8-11 класи
- Програмні засоби математики
- Цікава математика
- Медіаграмотність
- Олімпіади
- Сертифікація-2024
вівторок, 5 січня 2021 р.
Новий санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти
Затверджено професійний стандарт вчителя початкових класів, вчителя закладу загальної середньої освіти
Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства затвердило професійний стандарт за професіями "Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти", "Вчитель закладу загальної середньої освіти", "Вчитель з початкової освіти (з дипломом молодшого спеціаліста)". Професійний стандарт вчителя внесено до Реєстру професійних стандартів, його можна переглянути за посиланням.
Професійний стандарт втілює сучасний підхід до визначення переліку та опису загальних і професійних компетентностей вчителя. До загальних компетентностей увійшли громадянська, соціальна, культурна, лідерська та підприємницька.
пʼятниця, 1 січня 2021 р.
понеділок, 21 грудня 2020 р.
Онлайн-консультація для учителів математики
Проводити уроки віддалено, не бачити учнів, не мати можливостей пояснити особисто й допомогти в момент виникнення проблеми — ще кілька місяців тому вчителі не могли й уявити таких ситуацій у своїй роботі. Але пандемія внесла несподівані корективи і змусила всіх терміново опановувати цифрові інструменти й нові педагогічні підходи та методики. Вимушене дистанційне навчання стало викликом для всіх учасників освітнього процесу: вчителів, учнів та батьків. Саме тому та на запит учителів математики консультант Міського центру професійного розвитку педагогічних працівників провела в онлайн-режимі консультацію з проблеми: "Інструментарій для організації дистанційного навчання на уроках математики". Інна Дмитрівна звернула увагу на умови, за яких дистанційне навчання може бути ефективним, порівняла переваги та обмеження асинхронного і синхронного форматів навчання, а також повідомила за допомогою яких цифрових інструментів та сервісів можна створити простір для організації дистанційного навчання на уроках математики.
середа, 16 грудня 2020 р.
Вітаємо переможців І Буковинської олімпіади та Новорічної Онлайн-олімпіади!
Остаточні результати олімпіади з розподілом призових місць:
6-7 класи переглянути
8 клас переглянути
9 клас переглянути
10 клас переглянути
11 клас переглянути
ІІ етап Буковинської олімпіади з математики відбудеться в два тури: 31 січня та 7 лютого. До участі в ІІ етапі запрошуються всі учні, наведені в переліку за посиланням: переглянути
понеділок, 14 грудня 2020 р.
«Всеукраїнська школа онлайн» розпочала свою роботу
11 грудня Міністерство освіти та науки України спільно з Українським інститутом розвитку освіти та Міністерством цифрової трансформації України з метою забезпечення рівного доступу до якісної шкільної освіти учнів 5-11 класів запустили платформу для дистанційного та змішаного навчання «Всеукраїнська школа онлайн».
пʼятниця, 11 грудня 2020 р.
Всеукраїнська олімпіада з програмування 2021-го року
Чудова нагода для юних програмістів – у зв’язку зі скасування Всеукраїнських олімпіад у 2020/2021 н.р. Федерація олімпіадного програмування прийняла рішення провести Всеукраїнську олімпіаду з програмування у 2021-му році.
Олімпіада відбуватиметься у чотири етапи. Початок першого етапу – 14-го грудня. В цей же день розпочнеться ОСОБИСТА реєстрація кожного учасника. Перший етап триватиме кілька тижнів та буде повністю онлайн. У ньому можуть взяти участь усі охочі учні шкіл України. Усі, хто отримає принаймні 50% балів, потраплять у наступний етап.
Детальна інформація на сайті Всеукраїнських олімпіад з інформатики (перейти), на телеграм-каналі олімпіади @uoi_2021, питання можна ставити або у чаті каналу, або за поштою tsypko@oi.in.ua.
Запрошуємо учнів 9-11 класів ЗЗСО взяти участь в олімпіаді – це унікальна можливість випробувати себе в програмуванні і поринути у світ IT!
четвер, 10 грудня 2020 р.
І Новорічна онлайн-олімпіада з математики для учнів 6-7 класів
І Новорічна онлайн-олімпіада з математики для учнів 6-7 класів відбудеться в суботу, 12 грудня, з 10:00 до 13:30









Також роботу можна оформити у Word і сконвертувати тут: https://www.ilovepdf.com/ru/word_to_pdf

та завантажити в неї свою роботу.


середа, 9 грудня 2020 р.
Онлайн-консультація для учителів інформатики
Змінюється час, змінюються вимоги до вміння користуватися знаннями, інформацією, яку отримує учень; змінюються вимоги й до ролі вчителя: він із носія знань має перетворитися на організатора навчального процесу, який допомагає дитині розвивати вміння «вчити вчитися». Сучасні зміни в освіті спонукають педагогів шукати нові шляхи передачі знань, формування вмінь та навичок. Однією з тих освітніх технологій, яка формує активного, втягненого в освітній процес учня, який вміє думати, співпрацювати, запитувати, допомагати, просити про допомогу, вести дискусію, аргументувати тощо в сучасній методиці є технологія "перевернутого навчання". Це той простір, де вчитель не ментор, а фасилітатор, який організовує, підтримує й допомагає, не ускладнює життя учня, а полегшує і веде його до особистісного росту.
Підписатися на:
Дописи (Atom)