Новини

вівторок, 24 вересня 2024 р.

Розпочато Інтернет-олімпіаду з інформаційних технологій


Розпочато проведення Всеукраїнської учнівської Інтернет-олімпіади з інформаційних технологій у 2024/2025 навчальному році. 

Всеукраїнська учнівська Інтернет-олімпіада проводиться у два етапи в терміни:

I (заочний) етап: вересень – грудень 2024 року;

II (фінальний – очний) етап: січень – лютий 2025 року. 

З умовами реєстрації, проведення та завданнями Всеукраїнської учнівської Інтернет-олімпіади можна ознайомитись на сайті Українського фізико-математичним ліцею КНУ імені Тараса Шевченка (http://upml.knu.ua/) або на сайті олімпіади (https://sites.google.com/view/ukrolimpit).

Джерело: сайт ЗІППО https://zakinppo.org.ua/ 

вівторок, 10 вересня 2024 р.

Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів


Опублікували Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів / інтегрованих курсів у закладах загальної середньої освіти у 2024/2025 навчальному році.

Дивіться рекомендації для викладання в початкових класах, а також у 5–11 класах із предметів та інтегрованих курсів таких освітніх галузей:
🔹Мовно-літературної
🔹Математичної
🔹Природничої
🔹Соціальної здоровʼязбережувальної
🔹Громадянської та історичної
🔹Технологічної
🔹Інформатичної
🔹Мистецької
🔹Фізичної культури
Додатково винесено рекомендації для викладання іноземних мов і «Захисту України».
Більше про документ і самі рекомендації знайдете за покликанням ➡️ https://bit.ly/3XmSTEs
Джерело: ФБ-сторінка МОН

понеділок, 2 вересня 2024 р.

Генератор дат для календарно-тематичного планування


Щоб не вираховувати дати уроків з календарем при оформленні календарно-тематичного планування, пропоную скористатися сайтом "Календар для вчителя"

Безкоштовно! Без реєстрації! Без реклами!

Для цього:

👉 Обираєте "ІІ семестр" та вибираєте дати початку та завершення семестру
👉 Редагуєте "Канікули"
👉 Обираєте дні коли у вас урок
👉 Натискаєте "Почати"
👉 Копіюєте дати в календарні плани

✅Сайт "Календар для вчителя" перейти

середа, 21 серпня 2024 р.

Порядок надання супервізії педагогам у загальній середній освіті

Затверджено Порядок надання професійної підтримки та допомоги педагогічним працівникам (здійснення супервізії) (наказ МОН України від 14.06.2024 № 855, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 06 серпня 2024 р. за № 1201/42546).
ℹ️ Порядок визначає процедуру надання професійної підтримки та допомоги педагогічним працівникам (здійснення супервізії) у сфері загальної середньої освіти.
📌 Метою супервізії є здійснення комплексу заходів із професійної підтримки та допомоги педагогічним працівникам закладів освіти згідно з вимогами професійних і освітніх стандартів.
У документі визначено:
🟨 загальні положення здійснення супервізії (принципи, функції, завдання, методи супервізії);
🟨 юридичний статус;
🟨 процедуру здійснення супервізії.
🔗Із змістом Порядку надання професійної підтримки та допомоги педагогічним працівникам (здійснення супервізії) можна ознайомитись за покликанням: https://ips.ligazakon.net/document/RE42546?an=62


субота, 17 серпня 2024 р.

Інтерактивні Державні стандарти (інформатична освітня галузь)

Персоналізований підхід у навчанні: уряд затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти.

З 1 вересня 2027 року за новим стандартом почнуть здобувати повну загальну середню освіту учні та студенти:

  • в академічних ліцеях (10–12 класи);
  • в закладах спеціалізованої освіти;
  • в закладах професійної (професійно-технічної освіти);
  • в закладах фахової передвищої освіти.

Стандарт дасть можливість учням і студентам формувати індивідуальну освітню траєкторію.
Що це означає? Вибір профілю навчання, який пропонуватиме: навчальні предмети й інтегровані курси для поглибленого чи професійно орієнтованого вивчення; предмети й інтегровані курси поза профілем.

Оксана Пасічник, учитель інформатики ліцею “Сихівський” (м.Львів), учасниця робочих груп з розробки Державного стандарту початкової освіти та Державного стандарту базової середньої освіти (інформатична освіта), з розробки оновлення навчальних програм з інформатики 5-9 кл., з розробки опису цифрової компетентності педагогічного працівника, співавтор модельної навчальної програми з інформатики для 5-6 та 7-9 класів НУШ, пропонує інтерактивні Державні стандарти, який об'єднує три Державні стандарти — для початкової, базової та старшої школи.

Джерело: ФБ-сторінка Oksana Pasichnyk

пʼятниця, 16 серпня 2024 р.

Готуємося до НУШ у 7 класі


16 серпня 2024 року о 16:00 відбудеться вебінар «Інформатика-7: навчаємо по-новому».

Спікерки:
  • Наталія Морзе, співавторка модельних навчальних програм з інформатики (для 5–6 і 7–9 класів) для НУШ, а також кількох поколінь підручників з інформатики для початкової, середньої і старшої школи, член-кореспондентка Національної академії педагогічних наук України, професорка Київського університету імені Бориса Грінченка, докторка педагогічних наук, заслужений працівник освіти України, міжнародна експертка з цифрових навичок та цифрового навчання Європейської навчальної фундації European Training Foundation (м. Київ);
  • Ольга Барна, співавторка модельних навчальних програм з інформатики (для 5–6 і 7–9 класів) для НУШ, а також кількох поколінь підручників з інформатики для початкової, середньої і старшої школи, кандидатка педагогічних наук, доцентка Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, учитель/викладач-методист вищої категорії, заслужений працівник освіти України (Тернопільська область).
Посилання на трансляцію: https://www.youtube.com/live/97Qs4NS8Sig
Джерело: ФБ-сторінка УОВЦ "Оріон"


четвер, 20 червня 2024 р.

Онлайн-посібники українською мовою, які допоможуть вивчити програмування на Python


Джерело: Фейсбук, автор Григорій Громко https://www.facebook.com/groups/213244579490153/user/1318022876/?locale=uk_UA

середа, 12 червня 2024 р.

Прикладна спрямованість навчання математики


Співробітниками відділу математичної та інформатичної освіти разом з Видавничий дім "Освіта" створено методичний посібник "Прикладна спрямованість навчання математики в гімназії", який присвячено проблемі реалізації прикладної спрямованості навчання математики в гімназії.

Розглянуто: пріоритети розвитку шкільної математичної освіти відповідно до концепції Нової української школи, психолого-дидактичні та методичні засади реалізації прикладної спрямованості навчання, особливості методики практико-орієнтованого навчання, вимоги до результатів навчання математики та їх реалізація.
Розглядаються сучасні форми, методи і засоби навчання алгебри та геометрії з урахуванням умов воєнного і повоєнного стану, а також методичні рекомендації щодо організації дистанційного та змішаного навчання.
Завантажити посібник можна за лінком https://lib.iitta.gov.ua/741289/