пʼятницю, 1 вересня 2017 р.

Серпневі засідання методичних об'єднань

Традиційно в кінці серпня відбулося засідання міського методичного об’єднання вчителів математики та інформатики з проблеми «Актуальні проблеми та нові тенденції навчально-виховного процесу з математики у 2017/2018 н.р.». Методист ММЦ Терлецька Інна Дмитрівна підвела підсумки роботи міського методичного об’єднання вчителів математики та інформатики за 2016/2017 н. р., узагальнила результати ДПА та ЗНО з математики по місту.
Про оновлений зміст навчальних програм з математики та особливості його реалізації на засадах компетентнісного підходу розповіла методист науково-методичного центру природничо-математичних дисциплін ІППОЧО Біляніна О.Я., яка працювала у групі математиків над оновленням навчальної програми з математики для учнів 5-9 класів. Завідувач кафедри методики викладання природничо-математичних дисциплін ІППОЧО Жук І.В. поділилася досвідом як забезпечити успіх незалежного оцінювання в результативності ДПА та ЗНО з математики.  Про основні аспекти організації роботи з обдарованими учнями повідомила Лазнікова Н.П., вчитель інформатики гімназії №5. Обласний координатор Міжнародного інтерактивного конкурсу з інформатики «Бебрас», заступник з навчально-методичної роботи гімназії №2 Скрипська Г.В. розповіла як через участь у інтерактивних конкурсах з інформатики можна підвищити ІТ- компетентність школярів. А міський координатор Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру», вчитель математики ЗОШ №24 Гунько Н.О. проаналізувала участь школярів міста у конкурсі та відмітила, що завдання конкурсу вдало заповнюють вакуум між стандартними прикладами зі шкільного підручника й важкими, що вимагають спеціальних знань.
 Сьогодні в освітній галузі є ряд проблем, які хвилюють педагогів та потребують вирішення. Продовжили засідання дискусією з проблеми «Ціннісні орієнтації сучасної освіти: основні  проблеми та шляхи їх вирішення». З семи проблем педагогам було запропоновано вибрати найактуальніші. Вчителі вибрали ті проблеми, які  для них є найболючими. Це - сертифікація учителів, оновлені навчальні програми, підготовка учнів до ЗНО, ресурси сучасної школи. 96 учителів долучилися до обговорення цих проблем та окреслили шляхи їх вирішення.

Немає коментарів:

Дописати коментар