понеділок, 22 квітня 2019 р.

Засідання «Школи професійного зростання вчителів математики»

Одним із завдань шкільної математики є активізація пізнавальної діяльності. Тому щоразу, обдумуючи урок, учитель має спочатку розв'язати принципове завдання, як найдоцільніше організувати передачу нового матеріалу, які форми і методи використати для досягнення мети уроку. Розумова активність учнів у процесі навчання математики   має особливе значення в формуванні понять, осмисленні їх, практичному застосуванні й, особливо, в умінні самостійно оперувати цими поняттями. Тому доцільно на  уроках застосовувати елементи інтерактивних технологій, творчі проблемні завдання, що забезпечують розвиток тих здібностей і якостей, які перебувають у стадії формування.
 Саме цим  питанням приділили увагу на засіданні «Школи професійного зростання вчителів математики», яке відбулося  19 квітня 2019 року на базі ЗОШ І-ІІІ ступенів №16.


Розпочалося заняття презентацією навчального закладу. Заступник директора з навчально-виховної роботи Пелеванюк Євгенія Василівна розповіла про особливості навчального закладу та досягнення учнів у різних змаганнях.
Під час теоретичної частини засідання Інна Дмитрівна Терлецька, методист ММЦ закладів освіти, акцентувала увагу на актуальності та перспективності вибраної проблеми  та представила шляхи і методи активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках математики.
Під час практичної частини заняття молоді учителі відвідали два уроки:
урок-подорож  у 5 класі з теми: "Десяткові дроби", який провела Пілат Ніна Григорівна, вчитель математики ЗОШ №16


та урок геометрії у 9 класі "Розв'язування задач на знаходження площі фігур", який провела Захарчук Світлана Петрівна, вчитель математики ЗОШ №16.




На завершення  практичної частини учасники засідання взяли участь у майстер-класі, який провела молодий педагог ЗОШ №16 Бойчук Олена Миколаївна,дізналися про можливості використання кубика Рубіка на уроках математики, спробували реалізувати їх на практиці.
По завершенні заняття молоді педагоги поділилися враженнями від побаченого та висловили вдячність за можливість збагатитися досвідом практичної роботи. 

Немає коментарів:

Дописати коментар