вівторок, 8 лютого 2022 р.

До Дня безпечного Інтернету

Із нагоди відзначення 8 лютого Дня безпечного Інтернету громадська організація «МІНЗМІН» спільно з Міністерством цифрової трансформації України та Міністерством освіти та науки розробила наступні освітні матеріали:

– урок для учнів 1-4 класу, щоб навчити дітей розпізнавати приватну інформацію в Інтернеті переглянути

 урок для учнів 5-8 класу про ризики після розголошення персональної інформації та наслідки публікації фотографій та персональної інформації в соцмережах переглянути

 урок для учнів 9-11 класу про те, де можна залишати приватну інформацію у соцмережах переглянути

– відео-курс для батьків "Приватність дітей в Інтернетіпереглянути 

А також відео-уроки:

  • Хто збирає дані моїх дітей і як вони використовуються? переглянути
  • Чи безпечно розміщувати фотографії моєї дитини в Інтернеті? переглянути 
  • Що мені робити, коли інші люди публікують фотографії моєї дитини в Інтернеті без моєї згоди? переглянути  
  • В якому віці діти повинні розпочинати знайомство з Інтернетом? переглянути  
  • Чи потрібно використовувати батьківський контроль для своїх дітей в Інтернеті? переглянути 
  • Чи справді незнайомці та педофіли є найбільшою загрозою для дітей в Інтернеті? переглянути  
  • Як я можу переконатися, що конфіденційність даних моєї дитини захищена, коли її вчитель використовує цифрові інструменти для навчання? переглянути  
  • Як я можу перевірити, на що моя дитина підписалася в Інтернеті? переглянути  
  • Що робити, якщо я підозрюю, що пристрій моєї дитини зламали? переглянути 

Корисним також буде відеокурс про приватність та безпеку для дітей, батьків та вчителів:

  • Як встановити двофакторну аутентифікацію в Телеграм? переглянути 
  • Що я маю знати про безпеку мого акаунту в Телеграмі? переглянути 
  • Як налаштувати приватність розповідей в Instagram та приховати свій мережевий статус? переглянути 
  • Як контролювати те, хто може надсилати вам повідомлення? переглянути 
  • Як встановити двофакторну аутентифікацію у Фейсбук? переглянути 
  • Як дізнатися, яку інформацію про мене збирає Фейсбук? переглянути 
  • Як налаштувати реакції на публікації та приховати мій мережевий статус? переглянути 
  • Як налаштувати, хто може бачити мої дописи у Фейсбук? переглянути 

Усі матеріали є безкоштовними.

Джерело інформації: сайт "ЗНАЙШОВ" перейти

Немає коментарів:

Дописати коментар