це світ включає в себе прояви кількох областей досліджень (науки)
фактично акумульованих через обставини повсякденного життя..“
Jonathan W. Gerlach, консультант з STEM-навчання
Ми почали часто чути слова STEM-освіта, але не всі розуміють, а що то "воно таке". Про те, що потрібно поєднувати науки в школі, працювати на їх практичну направленість говорять вже давно, посилаючись на тести PISA та приклади Фінляндії, де вважають, що якщо молода людина вже на виході зі школи буде володіти актуальним запасом практичних знань з урахуванням всіх сучасних комп'ютерних технологій та навичками пошуку інформації, то можна очікувати, що вона принесе користь не тільки самій собі, а й державі.
Як впроваджувати елементи STEM-освіти на уроках та у позакласній роботі з інформатики? Відповідь на це запитання намагалися знайти вчителі інформатики під час проведення міського семінару-практикуму, який відбувся 30 жовтня 2018 року на базі Чернівецької спеціалізованої школи «Освітні ресурси та технологічний тренінг» І-ІІІ ст. №41 з вивченням єврейського етнокультурного компонента.