На сьогодні все більшим пріоритетом у школі стає підготовка високоосвіченої людини, здатної до творчої праці. При цьому модернізується система освіти, змінюються основні цілі навчання та виховання, переосмислюється роль учителя в навчальному процесі та вводяться відповідні корекції у його діяльність.
Зовнішнє незалежне оцінювання повинно стати фактором забезпечення якості освіти, створити атмосферу співробітництва у відносинах між учнем і вчителем, підвищити взаємозалежність і стимулювати активність кожного з суб'єктів освітнього процесу. Як підвищити ефективність підготовки учнів до ЗНО з математики? Відповідь на це запитання намагалися знайти вчителі математики під час проведення семінару-практикуму, який відбувся 20 листопада 2018 року на базі Чернівецької СЗОШ І-ІІІ ступенів № 22.