Життя висуває суспільний запит на виховання творчої особистості, здатної, на відміну від людини-виконавця, самостійно мислити, генерувати ідеї, приймати сміливі нестандартні рішення, аргументувати власну думку, бути толерантними.
Навчання сьогодні - це процес становлення особистості, здатної до самоосвіти, тобто особистості, яка вміє використовувати набутті знання для творчого розв'язання проблем, критично мислити, прагне реалізувати себе. Дуже часто причиною незадовільних результатів учнів у навчанні є не відсутність фактичних знань учнів з предмета, а саме нездатність школяра самостійно проаналізувати умову завдання, осмислити її, скласти план розв’язування задачі, знайти оптимальний спосіб розв’язання, спираючись на власний досвід, тобто здійснити ту розумову діяльність, яка визначає здатність людини критично мислити. Тому проблема розвитку критичного мислення є досить актуальною для підвищення якості математичної освіти. Як розвивати критичне мислення на уроках математики? Відповідь на це запитання намагалися знайти вчителі математики під час проведення семінару-практикуму, який відбувся 26 листопада 2019 року на базі Чернівецької ЗОШ І-ІІІ ступенів № 5.