![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhjae0Ph1Qc-9OFaJtqW4bVPZGRyWJI-inpEagMh3UL0whVbTT6Db_RfX2w5YvCkYBnb0V4GOayELa4HFYvKtYGy38o0RkQS2-PVd5uItH7NRTqnuA6tyUKTSAgc_KCEuVvIHsUZ19GB1ACRvEhcYZyYkiJ45JAnXyraYqige0LmUkfjWROW0uzrIMAivo/w640-h244/unnamed%20(1).png)
Як спілкуватися з дітьми з інвалідністю? Як і з дітьми,
які не мають інвалідності!
Часто люди думають, що до дітей з інвалідністю потрібен «особливий» підхід, адже вони «особливі». Але це не так.
Студія онлайн-освіти EdEra пропонує декілька порад щодо етики взаємодії з дітьми з інвалідністю, які в цьому допоможуть.
Спілкуйтеся з усіма дітьми на рівних. Без вираження додаткових жалощів чи захоплення. Не виділяйте дитину з інвалідністю та не намагайтеся створити особливі умови (завищувати оцінки, не викликати до дошки).
Говоріть дитині з порушенням зору «подивися», а дитині на кріслі колісному — «ходімо», це — нормально. Люди з порушенням зору «бачать» руками, а з порушенням опорно-рухового апарату — «ходять».