Запрошуємо до участі у заході «Запроси фізику до себе…», що проводиться з метою розвитку професійної компетентності педагогічних працівників, формування у школярів умінь розв’язувати проблемні ситуації через пошуково-дослідницьку роботу, зокрема використання STEM-проєктної діяльності, створення передумов для здобуття важливих життєвих компетентностей та стимулювання в учнівства природної допитливості і творчого потенціалу.
Захід проводиться у межах проєкту «STEM/STEAM-навчання на уроках фізики» для учнівської молоді 9 класів закладів загальної середньої освіти у три етапи:
👉 І етап — підготовчий (20-26 січня 2025 року): подання заявок на участь у заході команд (3 учня/учениці 9 класу) через Google-форму за покликанням: ПЕРЕЙТИ з додаванням покликання на мотиваційного відео «Чому ми беремо участь у Конкурсі?» тривалістю до 2 хв.
👉 ІІ етап — відбірковий (заочний) 29 січня – 07 лютого 2025 року):
- 27-28.01.2025 – опрацювання заявок та мотиваційних відео конкурсантів членами журі.
- 29.01-07.02.2025 – виконання учасниками двох домашніх експериментальних робіт, завдання до яких будуть надіслані учителю-координатору на е-пошту 29.01.2025
- 07.02.2025 – надсилання виконаних конкурсантами домашніх завдань на е-пошту zoryana_maksymovych@ukr.net
- 10.02-18.02.2025 – вивчення та оцінювання членами журі робіт учасників за критеріями
- 19.02.2025 – оголошення результатів II етапу
👉 ІІІ етап — основний (очний): 05 березня 2025 року у м. Львів на базі фізичного факультету Львівського національного університету імені І. Франка (вул. Кирила і Мефодія, 8) відбудеться фінальний захід для 30 команд о 9.00:
- презентація STEM-проєкту;
- змагання «Світ фізики».
Участь безоплатна.
Докладніше про участь у заході можна дізнатися у координаторки заходу Максимович Зоряни, викладачки кафедри природничо-математичної освіти, обласної координаторки з питань розвитку STEM-освіти КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» — 097-210-20-93, е-пошта: zoryana_maksymovych@ukr.net
Умови участі ПЕРЕГЛЯНУТИ
Джерело: ІМЗО
Немає коментарів:
Дописати коментар