пʼятницю, 8 листопада 2019 р.

До уваги вчителів інформатики!

12.11.2019 о 16.00 год
відбудеться вебінар на тему 
«Підготовка та проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики у 2019/2020 навчальному році». Запрошуються відповідальні за проведення олімпіад, члени журі та оргкомітетів ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики, вчителі учасників олімпіади. 
Технічне та програмне забезпечення для вебінару: комп’ютер (ноутбук) з ОС не нижче Windows 7, мікрофон, відеокамера, акустичні колонки, проектор, встановлений плагін «Skype для бізнесу Web App». 
Гіперпосилання для входу на вебінар: https://meet.lync.com/dneprrc-oit/babii_m/M64IC2T0 

Шановні колеги!
Прохання дозаповнити таблицю (мова та середовище програмування) учасників олімпіади з інформатики за посиланням: перейти

четвер, 7 листопада 2019 р.

П’ятий хакатон «STEM-урок: методичні підходи та гендерні стереотипи»

Від 31 жовтня до 2 листопада 2019 року у м. Хмельницький відбувся п’ятий хакатон «STEM-урок: методичні підходи та гендерні стереотипи» для 35 вчителів Хмельницької, Рівненської, Тернопільської та Чернівецької областей. Під час трьох днів хакатону учасники прийняли участь у майстер-класах із гендерної чутливості, дизайн-мисленню, пітчингу, проєктного менеджменту та дизайн презентацій. 

вівторок, 5 листопада 2019 р.

Перемоги юних ліцеїстів на Всеукраїнському турнірі імені академіка Ляшка І.І.

Протягом тижня з 26 жовтня по 2 листопада у Києві під егідою Київського національного університету імені Тараса Шевченка проходив ХІІІ Всеукраїнський турнір математичних боїв імені академіка Ляшка І.І. .
В турнірі взяли участь команди учнів різних навчальних закладів Києва, Львова, Чернівців, Кременчука, Ужгорода, Вінниці, Херсону та Кривого Рогу, а також команда Мінського ліцею при Білоруському державному університеті.
Наше місто представляли три команди учнів ліцею №1:
молодша ліга (8 клас), середня ліга (9 клас) та старша ліга (10-11 класи).

понеділок, 4 листопада 2019 р.

До уваги вчителів математики!

Прохання заповнити таблицю щодо обладнання навчальних кабінетів математики відповідно до Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів 
(Наказ Міністерства освіти і науки України 22.06.2016 № 704, переглянути)

Таблиця містить два аркуші: 
1) мультимедійне та комп'ютерне обладнання; 
2) демонстраційне обладнання 
Таблицю заповнюєте онлайн за посиланням: тут

V Чернівецька відкрита олімпіада з лінгвістики


10 листопада 2019 року  
  на  факультеті математики та інформатики ЧНУ
(вул. Університетська, 28)

для учнів 6-11 класів відбудеться
Чернівецька відкрита  олімпіада з лінгвістики
Переможці олімпіади визначатимуться окремо в двох лігах:   
Молодша (6-8 класи) і Старша (9-11 класи)  
Початок олімпіади о 10:00
Для участі в олімпіаді необхідно зареєструватися  перейти

Реєстрація триватиме до  7 листопада 2019 р.
Зареєстровані учасники перейти
Незареєстровані учні не будуть допущені до участі в олімпіаді!

Переможців олімпіади буде запрошено на Київську відкриту олімпіаду, яка пройде у березні 2020 р.

четвер, 31 жовтня 2019 р.

Засідання виїзної методичної студії ІППОЧО


Питання  підготовки учнів до олімпіад з математики є надзвичайно актуальним на сьогоднішній день: перед сучасним вчителем в процесі виявлення обдарованих учнів та їх підготовки до заходів такого типу постає ряд проблем. З чого почати підготовку учня? На які теми звернути більше увагу? Відповіді на ці та інші питання вчителі отримали на засіданні виїзної методичної студії  Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області,  яке відбулося 29 жовтня 2019 року на базі Чернівецької гімназії №2. 

вівторок, 29 жовтня 2019 р.

Семінар-практикум учителів інформатики


Перед сучасною освітою стоїть завдання пошуку нових видів і форм організації навчальної діяльності. Навчання має розвивати самостійне, критичне і творче мислення. З цією метою багато вчителів вже давно використовують проєктну технологію, залучаючи ресурси мережі Інтернет. Але велика кількість інформації в мережі та її якість не тільки не спрощують процес роботи над проєктом, але й ускладнюють його. Одне з можливих рішень даної проблеми це використання технології веб-квест. Як впроваджувати цю технологію на уроках інформатики? Які інтернет-сервіси можна використовувати для реалізації веб-квесту? Відповіді на ці та інші питання шукали учасники міського семінару-практикуму вчителів інформатики, який відбувся 28 жовтня 2019 року на базі Чернівецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №8.