четвер, 7 листопада 2019 р.

П’ятий хакатон «STEM-урок: методичні підходи та гендерні стереотипи»

Від 31 жовтня до 2 листопада 2019 року у м. Хмельницький відбувся п’ятий хакатон «STEM-урок: методичні підходи та гендерні стереотипи» для 35 вчителів Хмельницької, Рівненської, Тернопільської та Чернівецької областей. Під час трьох днів хакатону учасники прийняли участь у майстер-класах із гендерної чутливості, дизайн-мисленню, пітчингу, проєктного менеджменту та дизайн презентацій. 

Завдяки отриманим знанням та навичкам були розроблені та презентовані освітні  проєкти : Команда – Super Team Проєкт – «Агробізнес територіальної спільноти»;  Команда – Точка відліку «Чек-пойнт» Проєкт – «Challenge «STEM-літак»; Команда – Crazy Team Проєкт – «STEM-урок: з чого почати»;  Команда – 4Л-ВДС Проєкт – «Ми всі різні, але рівні»; Команда – #STEM demand Проєкт – «steMentors».
Від  міста Чернівці були запрошені два вчителя:  Архілюк Любов Іванівана, заступник директора з навчально-виховної роботи  Чернівецької гімназії №3 та  Спориніна Тетяна Тадеївна, учитель інформатики Чернівецької гімназії №2.
Також з Чернівецької області взяли участь у хакатоні  Сторчак Т.В. та Кульчак М.В.,
 учителі середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Бабин, Кельменецького району.

Кожна вчителька Чернівецької області стала переможцем проектів у своїй команді.
І місце – команда Crazy Team з проєктом – «STEM-урок: з чого почати» - Сторчак Т.В, Кульчак М.В.
ІІ місце – команда # STEM demand з проєктом – «steMentors» - Архілюк Л.І.
ІІІ місце – команда Super Team з проєктом – «Агробізнес територіальної спільноти» -  Спориніна Т.Т.




Детальніше на сайті Інституту модернізації змісту освіти: перейти


Немає коментарів:

Дописати коментар