консультанта КУ "Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників" Чернівецької міської ради
Новини
- Головна сторінка
- Підвищення кваліфікації педагогів
- Нормативно-правова база
- Навчальні програми на 2023/2024 н.р.
- Варіативна складова
- Методичні рекомендації
- Наскрізні змістові лінії
- Методична скарбничка
- НМТ-2024
- Підготовка до ЗНО
- Веб-ресурси для організації дистанційного навчання
- Корисні посилання для вчителів інформатики
- Корисні посилання для вчителів математики
- Підручники з математики
- Підручники з інформатики
- Підручники з фізики
- Відеоуроки з математики та інформатики
- Кабінет математики та інформатики
- Інформатика в початковій школі
- Інформатика 5-6 клас НУШ
- Інформатика 10-11 клас. Рівень стандарту
- Вільне програмне забезпечення
- Математика 5-6 клас НУШ
- Математика 7-11 класи
- Програмні засоби математики
- Цікава математика
- Медіаграмотність
- Олімпіади
- Сертифікація-2024
пʼятниця, 1 січня 2021 р.
понеділок, 21 грудня 2020 р.
Онлайн-консультація для учителів математики
Проводити уроки віддалено, не бачити учнів, не мати можливостей пояснити особисто й допомогти в момент виникнення проблеми — ще кілька місяців тому вчителі не могли й уявити таких ситуацій у своїй роботі. Але пандемія внесла несподівані корективи і змусила всіх терміново опановувати цифрові інструменти й нові педагогічні підходи та методики. Вимушене дистанційне навчання стало викликом для всіх учасників освітнього процесу: вчителів, учнів та батьків. Саме тому та на запит учителів математики консультант Міського центру професійного розвитку педагогічних працівників провела в онлайн-режимі консультацію з проблеми: "Інструментарій для організації дистанційного навчання на уроках математики". Інна Дмитрівна звернула увагу на умови, за яких дистанційне навчання може бути ефективним, порівняла переваги та обмеження асинхронного і синхронного форматів навчання, а також повідомила за допомогою яких цифрових інструментів та сервісів можна створити простір для організації дистанційного навчання на уроках математики.
середа, 16 грудня 2020 р.
Вітаємо переможців І Буковинської олімпіади та Новорічної Онлайн-олімпіади!
Остаточні результати олімпіади з розподілом призових місць:
6-7 класи переглянути
8 клас переглянути
9 клас переглянути
10 клас переглянути
11 клас переглянути
ІІ етап Буковинської олімпіади з математики відбудеться в два тури: 31 січня та 7 лютого. До участі в ІІ етапі запрошуються всі учні, наведені в переліку за посиланням: переглянути
понеділок, 14 грудня 2020 р.
«Всеукраїнська школа онлайн» розпочала свою роботу
11 грудня Міністерство освіти та науки України спільно з Українським інститутом розвитку освіти та Міністерством цифрової трансформації України з метою забезпечення рівного доступу до якісної шкільної освіти учнів 5-11 класів запустили платформу для дистанційного та змішаного навчання «Всеукраїнська школа онлайн».
пʼятниця, 11 грудня 2020 р.
Всеукраїнська олімпіада з програмування 2021-го року
Чудова нагода для юних програмістів – у зв’язку зі скасування Всеукраїнських олімпіад у 2020/2021 н.р. Федерація олімпіадного програмування прийняла рішення провести Всеукраїнську олімпіаду з програмування у 2021-му році.
Олімпіада відбуватиметься у чотири етапи. Початок першого етапу – 14-го грудня. В цей же день розпочнеться ОСОБИСТА реєстрація кожного учасника. Перший етап триватиме кілька тижнів та буде повністю онлайн. У ньому можуть взяти участь усі охочі учні шкіл України. Усі, хто отримає принаймні 50% балів, потраплять у наступний етап.
Детальна інформація на сайті Всеукраїнських олімпіад з інформатики (перейти), на телеграм-каналі олімпіади @uoi_2021, питання можна ставити або у чаті каналу, або за поштою tsypko@oi.in.ua.
Запрошуємо учнів 9-11 класів ЗЗСО взяти участь в олімпіаді – це унікальна можливість випробувати себе в програмуванні і поринути у світ IT!
четвер, 10 грудня 2020 р.
І Новорічна онлайн-олімпіада з математики для учнів 6-7 класів
І Новорічна онлайн-олімпіада з математики для учнів 6-7 класів відбудеться в суботу, 12 грудня, з 10:00 до 13:30
Правила участі в олімпіаді
1) Для участі в олімпіаді необхідно зареєструватися за посиланням
2) Підключитися 12 грудня о 9:40 за посиланням в ZOOM: https://us02web.zoom.us/j/84500342223...
3) Виконувати завдання з увімкненою камерою, де видно робоче місце учасника
4) Виділити 3 години 30 хвилин на розв’язання та оформлення завдань
5) Завдання слід виконувати самостійно. Заборонено користуватися будь-якими засобами додаткової інформації (калькуляторами та іншими електронними приладами тощо)
6) По завершенню виконання завдань потрібно відсканувати або сфотографувати роботу за створити з неї один pdf-файл
7) Сконвертувати фото в один pdf-файл можна тут: https://www.ilovepdf.com/ru/jpg_to_pdf.
Також роботу можна оформити у Word і сконвертувати тут: https://www.ilovepdf.com/ru/word_to_pdf
8) Заповнити гугл-форму за посиланням: https://docs.google.com/.../1FAIpQLSfbhRh2dYu.../viewform...
та завантажити в неї свою роботу.
Результати олімпіади будуть опубліковані до 20 грудня 2020 року на сайті https://olimp.free-lib.com/
середа, 9 грудня 2020 р.
Онлайн-консультація для учителів інформатики
Змінюється час, змінюються вимоги до вміння користуватися знаннями, інформацією, яку отримує учень; змінюються вимоги й до ролі вчителя: він із носія знань має перетворитися на організатора навчального процесу, який допомагає дитині розвивати вміння «вчити вчитися». Сучасні зміни в освіті спонукають педагогів шукати нові шляхи передачі знань, формування вмінь та навичок. Однією з тих освітніх технологій, яка формує активного, втягненого в освітній процес учня, який вміє думати, співпрацювати, запитувати, допомагати, просити про допомогу, вести дискусію, аргументувати тощо в сучасній методиці є технологія "перевернутого навчання". Це той простір, де вчитель не ментор, а фасилітатор, який організовує, підтримує й допомагає, не ускладнює життя учня, а полегшує і веде його до особистісного росту.
Підписатися на:
Дописи (Atom)