консультанта КУ "Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників" Чернівецької міської ради
Новини
- Головна сторінка
- Підвищення кваліфікації педагогів
- Нормативно-правова база
- Навчальні програми на 2023/2024 н.р.
- Варіативна складова
- Методичні рекомендації
- Наскрізні змістові лінії
- Методична скарбничка
- НМТ-2024
- Підготовка до ЗНО
- Веб-ресурси для організації дистанційного навчання
- Корисні посилання для вчителів інформатики
- Корисні посилання для вчителів математики
- Підручники з математики
- Підручники з інформатики
- Підручники з фізики
- Відеоуроки з математики та інформатики
- Кабінет математики та інформатики
- Інформатика в початковій школі
- Інформатика 5-6 клас НУШ
- Інформатика 10-11 клас. Рівень стандарту
- Вільне програмне забезпечення
- Математика 5-6 клас НУШ
- Математика 7-11 класи
- Програмні засоби математики
- Цікава математика
- Медіаграмотність
- Олімпіади
- Сертифікація-2024
пʼятницю, 24 грудня 2021 р.
Основні аспекти проведення ЗНО з математики
четвер, 23 грудня 2021 р.
Програмування від А до Я
Видавництво "Ранок" пропонує о 16.00 год вебінар в форматі "Інформатичні зустрічі" для вчителів, які пілотують НУШ у 5 класі, учителів, які викладають вибіркові модулі у 10-11 класах та всіх зацікавлених учасників.
Спікери:
Година НУШ:
🔶 Пилипчук Олександр, учитель інформатики та фізики Гаврилівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Теофіпольської селищної ради, учитель-методист
Тема: Базові алгоритмічні конструкції – основа програмування
Реалізація концепції НУШ у базовій школі на уроках математики
Відеозапис науково-методичної конференції від видавництва "Ранок" можна переглянути за посиланням перейти
четвер, 16 грудня 2021 р.
Найважливішим компонентом педагогічної системи і складовою частиною освітнього процесу є контроль за навчальною діяльністю учнів, призначений для визначення успішності навчання кожного учня, аналізу отриманих результатів та корекції подальшого процесу навчання. У цьому навчальному році для вчителів математики однією із актуальних проблем стало питання визначення рівня навченості учнів, адже оцінити діяльність учня в умовах дистанційного навчання не так просто. Використання сучасних інформаційних комп’ютерних технологій у освітньому процесі, зокрема під час оцінювання стану й перебігу розвитку навчальних досягнень учнів, дає можливість спростити процедуру проведення тестування й миттєво проаналізувати його результати.
понеділок, 13 грудня 2021 р.
Конкурс «Вікіпедія для школи»
Вікіпедія — це не перешкода учителю, а інструмент, який може бути дуже корисним у навчальному процесі, якщо його використовувати правильно. Щоб українські школярі, студенти, їхні батьки та педагоги могли отримати у Вікіпедії точну та перевірену інформацію на теми шкільної програми, ГО «Вікімедіа Україна» щорічно проводить конкурс «Вікіпедія для школи».
До конкурсу можуть долучитися усі охочі освітяни та інші дописувачі Вікіпедії.
Конкурсні категорії конкурсу у 2021 — 2022 році: всесвітня історія, географія, зарубіжна література, інформатика, історія України, математика, українська література, українська мова та фізика.
Умови участі у конкурсі:
- зареєструватися в українській Вікіпедії за посиланням: перейти
- заповнити анкету за посиланням: перейти
- з 1 грудня 2021 до 28 лютого 2022 року створити чи поліпшити статті зі списку пропонованих статей
середу, 1 грудня 2021 р.
Компетентнісний підхід до формування математичної освіти школярів
Реформування освіти в Україні, реалізація Концепції Нової української школи зумовила зміни підходів до організації освітнього процесу, до викладання навчальних предметів, у т.ч. й в математичній галузі. Сьогодні кожному здобувачу освіти потрібні не тільки знання, але і достатній рівень життєвої компетентності, сформованість таких особистісних якостей, які допоможуть знайти своє місце у житті, визначитися з колом своїх інтересів та уподобань, вироблення стійкості до стресу, упевненості в собі, позитивного ставлення до світу і сприйняття себе й інших, виховання самостійності, автономності, формування мотивації, усвідомленої потреби в самоактуалізації, самовдосконаленні. А реалізувати такі завдання може компетентнісний підхід до навчання.