середу, 4 березня 2020 р.

Засідання «Школи професійного зростання вчителів математики»

Курс розвитку сучасного освітнього процесу в напрямі формування компетентностей зумовлює перегляд основних підходів до оцінювання навчальних досягнень учнів. Стандартні тести і контрольні роботи, які здебільшого зосереджуються на тому, чого НЕ знають чи НЕ вміють робити учні, відходять у минуле, на перший план виходять методи і форми оцінювання, які зосереджуються на протилежному – що знають і що вміють робити учні. Діяльність учителя математики закладів загальної середньої освіти потребує постійного моніторингу якості математичної підготовки та спроможності адекватно оцінювати навчальні досягнення учнів. Саме  питанню контрольно-оцінювальної складової методичної компетентності вчителя  приділили увагу на засіданні «Школи професійного зростання вчителів математики», яке відбулося  3 березня 2020 року на базі гімназії №2.
Відкрила заняття Інна Дмитрівна Терлецька, методист ММЦ управління освіти Чернівецької міської ради. Алла Іванівна Кушнір, заступник директора з навчально-виховної роботи  презентувала  заклад та представила кафедру вчителів математики. 
Гарний весняний настрій та психологічне налаштування на роботу створила Наталія Георгіївна Трекуш, яка провела майстер-клас "Прийоми активізації пізнавальної діяльності на уроках математики". Учасники засідання, працюючи в групах,  опрацювали різні прийоми для активізації діяльності учнів.
Досвідом організації контрольно-оцінювальної діяльності на уроках математики поділилися учителі математики гімназїі: Ольга Петрівна Мартинюк, яка представила прийоми усного контролю на різних етапах уроку, та Ольга Олександрівна Мартинюк, яка представила різні форми і методи письмового контролю та провела з молодими вчителями методичний тренінг.

На завершення засідання учитель математики Наталія Георгіївна Трекуш та вчитель інформатики Альона Олегівна Данилюк провели практичне заняття "Використання онлайн-тренажеру Classtime"
Підводячи підсумки заняття, молоді педагоги відзначили, що усе побачене й почуте варто впроваджувати в педагогічній діяльності. А в цьому їм допоможуть методичні матеріали, які вони отримали.

1 коментар: