ГО “Смарт освіта” спільно з Міністерством освіти і науки розробили посібник із методичними рекомендаціями для початкової, основної та старшої шкіл щодо дистанційного навчання.
- перехід на дистанційне навчання – з чого почати;
- як обрати платформи та створити комунікативний простір;
- як скласти розклад;
- як налаштувати режим роботи вчителів;
- як налагодити зворотний зв’язок з учнями;
- як оцінювати учнів під час карантину;
- академічна доброчесність та запобігання списуванню в дистанційному навчанні.
Також тут є огляд основних інструментів для організації дистанційного навчання.
“Цей посібник – відповідь на пандемію коронавірусу і вимушений карантин в українських школах. Наші діти вже майже 2 місяці не мають змоги відвідувати школи, а вчителі та вчительки прискорено опановують технології та підходи дистанційного навчання. Цей період став викликом, але й хорошим досвідом для наших освітян.
У посібнику ми узагальнили найкращі практики, які можуть стати корисними для педагогів. Ми впевнені, що рекомендації наших методисток, а також досвід багатьох учителів/учительок-практиків не лише будуть корисними для дистанційного закінчення 2019/2020 навчального року, а й стануть джерелом цікавих ідей для очного навчання”, – зазначає співзасновниця ГО “Смарт освіта” Іванна Коберник.
Методичка розділена на дві частини:
- Загальні принципи та інструменти дистанційного навчання (взаємодія між учителями, учнями і батьками, академічна доброчесність, огляд вебресурсів і рекомендації для роботи з ними);
- Методи дистанційного навчання школярів різного віку (режими дистанційного навчання і розклад уроків, мотивація учнів, оцінювання та контроль, зворотний зв’язок, дистанційне навчання дітей з ООП і т.д.);
Посібник підготовлений за підтримки Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою авторів.
Немає коментарів:
Дописати коментар