Проблема мотивації навчальної діяльності є однією з найактуальніших проблем в освіті. Адже ефективність навчального процесу прямо пов'язана з рівнем навчальної мотивації. А особливо у цей час, коли учням потрібно самостійно здобувати знання. Тому одним з найважливіших факторів успішного дистанційного навчання є правильна мотивація учня. Саме ця тема була на обговоренні на останньому дистанційному засіданні Школи педагогічного зростання учителів математики.
Для дистанційної підтримки використовувався сервіс Google Classroom. Розпочали учасники з вправи "Асоціація" на інтерактивному ресурсі Mentimeter. Під час теоретичної частини учасники ознайомилися з відеовиступом Терлецької Інни Дмирівни з проблеми "Мотивація навчальної діяльності учнів під час дистанційного навчання" та досвідом роботи формування позитивної мотивації до пізнавальної діяльності учнів на уроках математики учителя математики ЗОШ І-ІІІ ст.№24 Гунько Наталії Оттівни. Слухачі мали можливість отримати скарбничку матеріалів з даної проблеми. Практична частина заняття складалася з трьох завдань в онлайн-сервісі Learningapps та завданням над розробкою спільної Googleпрезентації "Я роблю це так!"
Після завершення опрацювання матеріалів слухачі ШПЗ підвели підсумки засідання на сервісі Mentimeter, висловивши побажання та свої враження, а також для зворотного зв'язку заповнили анкету в GoogleForm.
Немає коментарів:
Дописати коментар