Одним із завдань шкільної математики є активізація пізнавальної діяльності. Тому щоразу, обдумуючи урок, учитель має спочатку розв'язати принципове завдання, як найдоцільніше організувати передачу нового матеріалу, які форми і методи використати для досягнення мети уроку. Розумова активність учнів у процесі навчання математики має особливе значення в формуванні понять, осмисленні їх, практичному застосуванні й, особливо, в умінні самостійно оперувати цими поняттями. Тому доцільно на уроках застосовувати елементи інтерактивних технологій, творчі проблемні завдання, що забезпечують розвиток тих здібностей і якостей, які перебувають у стадії формування.
консультанта КУ "Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників" Чернівецької міської ради
Новини
- Головна сторінка
- Підвищення кваліфікації педагогів
- Нормативно-правова база
- Навчальні програми на 2024/2025 н.р.
- Варіативна складова
- Методичні рекомендації
- Наскрізні змістові лінії
- Методична скарбничка
- НМТ-2024
- Підготовка до ЗНО
- Корисні посилання для вчителів інформатики
- Корисні посилання для вчителів математики
- Підручники з математики
- Підручники з інформатики
- Підручники з фізики
- Відеоуроки з математики та інформатики
- Кабінет математики та інформатики
- Інформатика в початковій школі
- Інформатика 5-6 клас НУШ
- Інформатика 7 клас НУШ
- Інформатика 10-11 клас. Рівень стандарту
- Вільне програмне забезпечення
- Математика 5-6 клас НУШ
- Математика 7 клас НУШ
- Математика 8-11 класи
- Програмні засоби математики
- Цікава математика
- Медіаграмотність
- Олімпіади
- Сертифікація-2024
понеділок, 22 квітня 2019 р.
середа, 17 квітня 2019 р.
Вітаємо переможців міського конкурсу «Юні веб-дизайнери та користувачі ПК»
З метою пошуку, підтримки та розвитку творчого потенціалу обдарованих дітей у галузі програмування та сучасних інформаційних технологій, сприяння інтересу до вивчення інформатики 17 квітня 2019 року на базі ЗОШ №2, СЗОШ №22, ЗОШ №24 управлінням освіти Чернівецької міської ради проведено міський конкурс «Юні веб-дизайнери та користувачі ПК».
У конкурсі взяли участь 52 учні 8-10-х класів з 27 закладів загальної середньої та позашкільної освіти. Учні змагалися у трьох номінаціях – «Програмування», «Користувачі ПК» та «Веб-дизайн».
Професійні члени журі відзначили найкращі роботи. Успішно виступили та мають перемоги 26 учнів з 18 навчальних закладів міста. Протоколи
Вітаємо переможців!
пʼятниця, 12 квітня 2019 р.
Міський конкурс «Юні веб-дизайнери та користувачі ПК»
17 квітня 2019 р.
на базі ЗОШ №2, СЗОШ №22, ЗОШ №24
відбудеться міський конкурс
«Юні веб-дизайнери та користувачі ПК».
Учасники повинні мати учнівський квиток.
Учасники повинні мати учнівський квиток.
Початок реєстрації о 12.30 год.
Для належної організації конкурсу просимо ознайомитися з дорожньою картою, розміщенням учасників та списком вчителів-інструкторів за посиланням: перейти
четвер, 11 квітня 2019 р.
Вітаємо переможців міського конкурсу юних програмістів та користувачів ПК «Інформатик-2019»
10 квітня 2019 року на базі гімназій №5, 7, ліцеїв №1, 4 управлінням освіти Чернівецької міської ради проведено міський конкурс юних програмістів та користувачів ПК «Інформатик – 2019». У конкурсі взяли участь 81 учень 5-8-х класів з 36 закладів загальної середньої та позашкільної освіти міста. Працювали три секції – «Програмування», «Мультимедійна презентація» та «Графічний редактор».
неділя, 7 квітня 2019 р.
«Інформатик-2019»
10 квітня 2019 р. на базі ліцею №1, ліцею №4, гімназії №5, гімназії №7 відбудеться міський конкурс юних програмістів та користувачів ПК «Інформатик-2019».
Учасники повинні мати учнівський квиток.
Учасники повинні мати учнівський квиток.
Початок реєстрації о 12.30 год.
Для належної організації конкурсу просимо ознайомитися з дорожньою картою, розміщенням учасників та списком вчителів-інструкторів, що додаються.
Результати олімпіади з математики «МініМудрик»
Вітаємо усіх переможців
IV олімпіади з математики "МініМудрик"
Результати учасників олімпіади:
Умови та розв'язки завантажити
Критерії оцінювання завантажити
Джерело: http://olimp.free-lib.com//
четвер, 4 квітня 2019 р.
Нові інтелектуальні перемоги юних математиків
VІ КИЇВСЬКА ВІДКРИТА ОЛІМПІАДА З ЛІНГВІСТИКИ
відбулася 16-17 березня 2019 року спеціалізованої школи № 52 в місті Києві.
Олімпіада традиційно проходила в два тури: особистий і командний. В ній взяли участь 212 учнів 9-11 класів (старша ліга) та 125 учнів 6-8 класів (молодша ліга) з Києва, Харкова, Львова, Ужгорода, Чернівців, Запоріжжя, Кривого Рогу, Вінниці, Дніпра, Миколаєва і Тернополя.
вівторок, 2 квітня 2019 р.
Ще одна перемога - на IV етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики
З 25 по 29 березня 2019 року в Одесі пройшов
IV етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики.
IV етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики.
В олімпіаді взяли участь 129 учнів 9-11 класів - переможців обласних олімпіад з інформатики з усіх регіонів України.
Команду Чернівецької області представляли 3 учня Чернівецького ліцею №1
Головацька Яна (9 клас), Цепілова Олександра (10 клас) і Тірон Михайло (11 клас).
Щиро вітаємо
Цепілову Олександру, яка нагороджена Дипломом ІІІ ступеня
та її учителя Колодрібську Катерину Тарасівну,
вчителя інформатики ліцею №1
Бажаємо нових досягнень!
Бажаємо нових досягнень!
вівторок, 26 березня 2019 р.
Міський семінар-практикум учителів інформатики
Учитель живе доти, доки він вчиться, тільки-но
він перестає вчитися, у ньому помирає вчитель
К.Д.Ушинський
На сучасному етапі модернізації системи освіти й виховання в Україні особливої актуальності набуває питання підвищення й розвитку професійної компетентності вчителів загальноосвітніх шкіл. Розвиток сучасного суспільства породжує гостру необхідність в педагогах, які володіють високою професійною компетентністю. Які шляхи формування та вдосконалення професійної компетентності вчителя? Відповідь на це запитання намагалися знайти вчителі інформатики під час проведення семінару-практикуму, який відбувся 25 березня 2019 року на базі Чернівецької ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4.
Підписатися на:
Дописи (Atom)