Церемонія відбудеться 5 червня 2021 р. о 16.00 год
у Мармуровій залі Чернівецького національного університету.
Зіркам олімпіад та активним учасникам гуртка "МініМудрик" будуть вручені чесно зароблені дипломи, сертифікати та призи.
консультанта КУ "Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників" Чернівецької міської ради
Церемонія відбудеться 5 червня 2021 р. о 16.00 год
у Мармуровій залі Чернівецького національного університету.
Зіркам олімпіад та активним учасникам гуртка "МініМудрик" будуть вручені чесно зароблені дипломи, сертифікати та призи.
Наприкінці травня 2021 року в онлайн-режимі були проведені міські методичні об'єднання вчителів математики та інформатики.
Одним із питань, які були розглянуті - аналіз роботи міських методичних об’єднань за 2020/2021 н.р. З цим питанням виступили Андрух Юлія Олександрівна, голова міського методичного об'єднання учителів математики, вчитель ліцею №4 та Паращук Христина Федорівна, голова міського методичного об'єднання вчителів інформатики, вчитель гімназії №3.
З 01 вересня 2021 року Нова українська школа стартує у пілотних 5-тих класах. Відповідно у Міністерстві освіти та науки України розробили проєкт із розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для реалізації Стандарту базової освіти НУШ (затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2020 року №898).
Зокрема, проєкт передбачає розроблення:
Нова освітня стратегія України передбачає зміни підходів до оцінювання результатів навчальної діяльності учнів. Відповідно до Концепції Нової української школи вчитель повинен оволодіти методами і прийомами, що дозволяють оцінювати не тільки предметні, а і міжпредметні, і особистісні освітні результати учня на різних етапах освітнього процесу. Причому ця оцінка повинна стати засобом мотивації учня до досягнення високих навчальних результатів. Одним із таких підходів до оцінювання є використання на уроках формувального оцінювання.
З метою надання практичної допомоги для учителів математики 13 травня 2021 року було проведено вебінар «Формувальне оцінювання як інструмент побудови індивідуальної траєкторії навчання учнів». Учасники вебінару ознайомилися із структурою, методами, техніками, інструментами, перевагами формувального оцінювання та алгоритмом діяльності вчителя щодо організації формувального оцінювання. А також побачили як можна використовувати на уроках математики цифрові інструменти формувального оцінювання Mentimetr та Quizizz для створення різних завдань, тестів і вікторин, та спробували пройти тестування в ролі учнів.
Як можна вплинути на ситуацію, знають учительки, що розповідали про свою роботу під час квітневої Онлайн-толоки від EdCamp Ukraine.
Лейтмотивом цього заходу були цікавинки у викладанні математики.
МАТЕМАТИЧНІ ГОЛОВОЛОМКИ
від Катерини Терлецької, докторки фізико-математичних наук, керівниці лабораторії математичних наук НЦ МАНу
Умовний поділ учнівства на “фізиків” та “філологів” Катерина Терлецька вважає застарілим. Як і те, що хлопці знаються на точних науках краще за дівчат. Вона переконана, що кожна дитина може закохатися в математику й досягти в точних науках високого рівня. Усе залежить від того, чи зможе вчитель зацікавити її своїм предметом ще в початковій та середній школах.
Математикиня також із власного досвіду знає: саме від того – чи дівчат щодо точних наук заохочують і підтримують у школі, чи стереотипізують – багато в чому потім залежить і кількість жінок у науці, зокрема в галузі фізики й математики. Щирі розповіді про те, як жінки обстоюють своє право обирати шлях у науці, стають опорою і прикладом для багатьох майбутніх науковиць.
У рамках IV Всеукраїнського фестивалю «STEM-весна – 2021» наступного тижня відбудеться кілька цікавих заходів:
Найважливішим компонентом педагогічної системи і складовою частиною освітнього процесу є контроль за навчальною діяльністю учнів, призначений для визначення успішності навчання кожного учня, аналізу отриманих результатів та корекції подальшого процесу навчання. У цьому навчальному році для вчителів математики однією із актуальних проблем стало питання визначення рівня навченості учнів, адже оцінити діяльність учня в умовах дистанційного навчання не так просто. Використання сучасних інформаційних комп’ютерних технологій у освітньому процесі, зокрема під час оцінювання стану й перебігу розвитку навчальних досягнень учнів, дає можливість спростити процедуру проведення тестування й миттєво проаналізувати його результати.
Як і для більшості вчителів ситуація, коли потрібно було перейти на дистанційне навчання, для вчителів інформатики теж стала стресовою. Адже для повноцінного дистанційного навчання інформатики, крім якісного доступу до інтернету, потрібні відповідна технічна та програмна оснащеність всіх учасників освітнього процесу. Основною проблемою стала відсутність в учнів комп'ютера чи ноутбука з відповідним програмним забезпеченням для виконання завдань та практичних робіт. А багато учнів навчались дистанційно маючи лише планшет чи смартфон. Ще однією з проблем стала низька умотивованість учнів до навчання, яка за умов дистанційного навчання набула ще більшої гостроти. Але для вчителів інформатики міста проблеми, які проявились у цей короткий період, за розумного підходу перетворилися на нові можливості. Своїм досвідом роботи в умовах дистанційного навчання поділилися вчителі інформатики міста на онлайн-зустрічі Панорама педагогічних ідей "Використання онлайн-сервісів на уроках інформатики"