Найважливішим компонентом педагогічної системи і складовою частиною освітнього процесу є контроль за навчальною діяльністю учнів, призначений для визначення успішності навчання кожного учня, аналізу отриманих результатів та корекції подальшого процесу навчання. У цьому навчальному році для вчителів математики однією із актуальних проблем стало питання визначення рівня навченості учнів, адже оцінити діяльність учня в умовах дистанційного навчання не так просто. Використання сучасних інформаційних комп’ютерних технологій у освітньому процесі, зокрема під час оцінювання стану й перебігу розвитку навчальних досягнень учнів, дає можливість спростити процедуру проведення тестування й миттєво проаналізувати його результати.
З метою надання практичної допомоги для учителів математики 21 квітня 2021 року було проведено вебінар "Цифрові інструменти для опитування та тестування на уроках математики". Вебінар розпочався з теоретичної частини під час якої учасники ознайомилися з особливостями використання тестових технологій в умовах дистанційного навчання, зокрема перевагами та недоліками оцінювання навчальних досягнень учнів за допомогою онлайн-ресурсів. Під час практичної частини педагоги познайомилися з алгоритмом створенням тестів з автоматичною перевіркою відповідей за допомогою Google Форми та багатофункціональних платформ для проведення тестування та навчання «Всеосвіта», «Classtime», «Online Test Pad». Особливу увагу було приділено використанню математичних формул на цих онлайн-ресурсах та налаштуванню тестів так, щоб учні дотримувалися академічної доброчесності.
Немає коментарів:
Дописати коментар