вівторок, 20 лютого 2018 р.

Перемога юних математиків



У 2017 році кафедра алгебри і методики навчання математики Вінницького державного університету імені Михайла Коцюбинського започаткувала проведення Олімпіади геометричної творчості імені В. А. Ясінського.
В цьому році олімпіада проходила у  за такими напрямками:
  • Турнір методичних знахідок (для вчителів геометрії).
  • Змагання з розв’язування геометричних задач (для учнів).
  • Конкурс творчих робіт з геометрії (для колективів учнів під керівництвом учителя).

Школа молодого вчителя математики


вівторок, 6 лютого 2018 р.

ІІІ етап Всеукраїнської олімпіади з інформаційних технологій

Нагадуємо, що 10 лютого 2018 р. на базі Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки (вул. Південно-Кільцева, 8) відбудеться ІІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій.
Реєстрація учасників з 8.00 до 9.00 год. Учасники повинні мати учнівський квиток, довідку про стан здоров’я, довідку про допуск до роботи на обладнанні комп’ютерному класі, ідентифікаційний код, паспорт або свідоцтво про народження.
Прохання ознайомитися з методичними рекомендаціями. Зверніть увагу, що завдання олімпіади розраховані на виконання у середовищі MS Office 2010/2013/2016 Professional.
Дорожня карта, методичні рекомендації, зразок довідки про допуск до роботи на обладнанні комп’ютерному класі, список членів журі, список учасників та перелік нестандартних ситуацій додаються.

середу, 31 січня 2018 р.

ІІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики

Нагадуємо, що 3 лютого 2018 р. на базі Чернівецького професійного ліцею сфери послуг (вул.Руська, 228-б) відбудеться ІІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики.
Реєстрація учасників з 8.00 до 9.00 год. Учасники повинні мати учнівський квиток, довідку про стан здоров’я, довідку про допуск до роботи на обладнанні  комп’ютерному класі, ідентифікаційний код, паспорт або свідоцтво про народження.
Прохання ознайомитися з методичними рекомендаціями. Для зручності учасників та з метою тренування в системі E-judge  створено тренувальний контест з вільною реєстрацією (посилання у методичних рекомендаціях).
Дорожня карта, методичні рекомендації, зразок довідки  про допуск до роботи на обладнанні комп’ютерному класі, список членів журі, список учасників та перелік нестандартних ситуацій додаються.

Майстер-клас для вчителів інформатики

Чергове засідання майстер-класу для вчителів інформатики з проблеми
 «Підготовка учнів  до олімпіади з інформаційних технологій» відбулося 30 січня 2018 р. 
на базі гімназії №3. 
Вчитель інформатики Паращук Христина Федорівна пояснила розв'язання завдання ІУ етапу Веукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій 2016/2017 н.р. "Театри", яке  виконується засобами MS Office Access.
Присутні вчителі мали можливість обговорити технічні характеристики мультиборду та його можливості  використання  в роботі вчителя інформатики. 
Учасники майстер-класу відзначили високий рівень проведення методичного заходу та професіоналізм Христини Федорівни.

День безпечного Інтернету

6 лютого 2018 року у світі відзначається День безпечного Інтернету під гаслом «Створюй, спілкуйся та поважай: кращий Інтернет починається з тобою» з метою залучити до дій кожного, хто відіграє свою роль у створенні кращого Інтернету для всіх, зокрема, наймолодших користувачів.Більш того, цей День – це запрошення для всіх до поважливого онлайнового спілкування задля забезпечення кращого цифрового досвіду.
Національний комітет Дня безпечного Інтернету в Україні запрошує долучитися до спільного проведення цього дня у вашій родині, колі друзів, школі, місті, організації, країні, світі.

Онлайнові ресурси, рекомендовані для проведення заходів до Міжнародного Дня безпечного Інтернету за посиланням: переглянути
Навчальний ролик "Небезпека в інтернеті": переглянути
Презентація  "Безпечний Інтернет": переглянути
Казка про "безпечний інтернет": переглянути

понеділок, 29 січня 2018 р.

Педагогічна майстерня для вчителів математики

Необхідність впровадження ІКТ у навчальний процес вже ні в кого не викликає сумнівів. Разом з цим, актуальною проблемою є пошук ефективних шляхів впровадження новітніх засобів навчання, яке було б педагогічно доцільним і виваженим, сприяло досягненню цілей навчання. Сьогодні значна увага приділяється використанню комп'ютерів та інформаційних технологій для посилення візуальної та експериментальної складової навчання математики, реалізації практичної спрямованості у навчанні математики на основі таких дидактичних можливостей сучасних засобів інформаційних та комунікаційних технологій, як комп'ютерна візуалізація навчальної інформації та комп'ютерне моделювання досліджуваних  об'єктів, можливість «математичного експерименту» для дослідження тих чи інших математичних закономірностей чи властивостей геометричних фігур.