четвер, 16 грудня 2021 р.

Найважливішим компонентом педагогічної системи і складовою частиною освітнього процесу є контроль за навчальною діяльністю учнів, призначений для визначення успішності навчання кожного учня, аналізу отриманих результатів та корекції подальшого процесу навчання. У цьому навчальному році для вчителів математики однією із актуальних проблем стало питання  визначення рівня навченості учнів, адже оцінити діяльність учня  в умовах дистанційного навчання не так просто. Використання сучасних інформаційних комп’ютерних технологій у освітньому процесі, зокрема під час оцінювання стану й перебігу розвитку навчальних досягнень учнів, дає можливість спростити процедуру проведення тестування й миттєво проаналізувати його результати.

понеділок, 13 грудня 2021 р.

Конкурс «Вікіпедія для школи»

Вікіпедія — це не перешкода учителю, а інструмент, який може бути дуже корисним у навчальному процесі, якщо його використовувати правильно. Щоб українські школярі, студенти, їхні батьки та педагоги могли отримати у Вікіпедії точну та перевірену інформацію на теми шкільної програми, ГО «Вікімедіа Україна» щорічно проводить конкурс «Вікіпедія для школи».

До конкурсу можуть долучитися усі охочі освітяни та інші дописувачі Вікіпедії. 

Конкурсні категорії конкурсу у 2021 — 2022 році: всесвітня історія, географія, зарубіжна література, інформатика, історія України, математика, українська література, українська мова та фізика. 

Умови участі у конкурсі:

  • зареєструватися в українській Вікіпедії  за посиланням: перейти
  • заповнити анкету за посиланням: перейти
  • з 1 грудня 2021 до 28 лютого 2022 року створити чи поліпшити статті зі списку пропонованих статей 

середу, 1 грудня 2021 р.

Компетентнісний підхід до формування математичної освіти школярів

Реформування освіти в Україні, реалізація Концепції Нової української школи  зумовила зміни підходів до організації освітнього процесу,  до викладання навчальних предметів, у т.ч. й в математичній галузі. Сьогодні кожному здобувачу освіти потрібні не тільки знання, але і достатній рівень життєвої компетентності, сформованість таких особистісних якостей, які допоможуть знайти своє місце у житті, визначитися з колом своїх інтересів та  уподобань, вироблення стійкості до стресу, упевненості в собі, позитивного ставлення до світу і сприйняття себе й інших, виховання самостійності, автономності, формування мотивації, усвідомленої потреби в самоактуалізації, самовдосконаленні. А реалізувати такі завдання може компетентнісний підхід до навчання.

понеділок, 22 листопада 2021 р.

Атестація – крок до професійної майстерності


Атестаційний період – це надзвичайно важливий етап діяльності кожного педагогічного працівника. Метою атестації є стимулювання цілеспрямованого безперервного підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників, росту їх професійної майстерності, розвитку творчої ініціативи, підвищення престижу й авторитету, забезпечення ефективності навчально-виховного процесу. Під час атестації здійснюється моніторинг професійних якостей учителя, результативності його діяльності, рівень загальної культури, створюються умови для вивчення педагогічного досвіду кращих учителів. Для того, щоб якомога краще розібратися у цьому питанні, для учителів математики та інформатики проведено онлайн-консультацію "Атестація учителя: що і як?"

пʼятницю, 29 жовтня 2021 р.

УЧИТЕЛЬ РОКУ – 2022

Завершується реєстрація учасників на всеукраїнський  конкурс "Учитель року -2022" в номінації "Інформатика".

Конкурс «Учитель року – 2022» буде проводитися із дотриманням законодавства України в частині запобігання поширенню COVID-19 у номінаціях «Біологія», «Інформатика», «Мистецтво», «Основи правознавства» у два тури:

- перший – грудень 2021 року – лютий 2022 року;

- другий – березень – квітень 2022 року

У вересні цього року рішенням Кабінету Міністрів України збільшено преміальний фонд конкурсу. Переможці отримуватимуть премію в розмірі 65 тис. грн, а лауреати, які посядуть 2 та 3 місця, – премії в розмірі 58,5 тис. грн та 52 тис. грн відповідно. Це вдвічі більше, ніж минулого року.

Умови та порядок проведення конкурсу можна переглянути за покликанням: перейти

Зареєструватися можна до 31 жовтня 2021 року на офіційній сторінці конкурсу в розділі «Реєстрація учасників 2022» за покликанням:  перейти 

четвер, 28 жовтня 2021 р.

Досвідченість – це школа, в якій уроки коштують дорого, але це – єдина школа, де можна навчитися. Б.Франклін

Реалізація змісту освіти в старшій школі, визначеного Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти, у відповідності до навчальних планів освітньої програми для 10-11 класів закладів загальної середньої освіти (затвердженої наказом МОН від 20.04.2018 № 408), починаючи з 2018/2019 н.р. забезпечується вивченням «Інформатики» як вибірково-обов’язкового предмета. 

Курс інформатики для старшої школи (рівень стандарту) має модульну структуру і складається з двох частин – базового та вибіркових (варіативних) модулів. Основою навчання інформатики в 10-11 класах є базовий модуль, зміст якого може бути розширений за рахунок вибіркових модулів. Вибіркові модулі для розширення курсу учитель добирає, відповідно до  профілю навчання навчального закладу, запитів, індивідуальних інтересів і здібностей учнів, регіональних особливостей, матеріально-технічної бази та наявного програмного забезпечення. 

Організація роботи з обдарованими учнями

Організація роботи з обдарованими учнями є досить актуальною в сучасній українській школі. Дитина від природи наділена конкретними здібностями. Щоб ці здібності розкрилися протягом життя і дитина мала змогу їх реалізувати на користь собі і суспільству, необхідно допомогти їй відшукати в собі найкраще і створити умови для самовдосконалення. Саме тому під час онлан-консультування для учителів математики та інформатики було обговорено проблему організації роботи з обдарованими учнями.