пʼятницю, 28 січня 2022 р.

Безкоштовне навчання для вчителів інформатики, математики, фізики та вмотивованих учнів 8-11 класів

В рамках проєкту громадської організації «Фундація розвитку інновацій» організовано безкоштовну онлайн школу з основ програмування мовою Java. Метою постійно діючої онлайн школи є залучення шкільних вчителів до отримання початкових навичок сучасного програмування із подальшим використанням отриманих знань в освітньому процесі.

Навчальна програма онлайн школи базується на змістовій частині комплекту відеоматеріалів «Програмування на Java», що має гриф «Схвалено для використання у загальноосвітніх начальних закладах».

Інформацію про онлайн школу розміщено на веб-сайті: https://school.idf.ua/

середу, 26 січня 2022 р.

Січневі засідання міських методичних об'єднань учителів математики та інформатики

Традиційно в кінці січня 2022 року в онлайн-режимі були проведені засідання міських методичних об'єднань вчителів математики та інформатики. 

На них було проаналізовано роботу міських методичних об'єднань за 1 семестр 2021/2022 н.р. та визначені основні напрямки роботи у 2 семестрі цього навчального року.  Юлія Андрух, керівник міського методичного об'єднання вчителів математики та Кристина Паращук, керівник міського методичного об'єднання учителів інформатики аналізуючи роботу зазначених методоб'єднань, особливу увагу звернули на роботу з обдарованими учнями. Вони зробили детальний аналіз результатів та участі учнів у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з математики, інформатики та інформаційних технологій та прокоментували участь команд Чернівецької міської територіальної громади в ІІІ етапі цих олімпіад. 

вівторок, 25 січня 2022 р.

Інформатика-5&НУШ: впевнений старт

27 січня, о 17:00 відбудеться вебінар «Інформатика-5&НУШ: впевнений старт»

Реєструйтеся за посиланням: перейти

Під час вебінару авторки МНП з інформатики Наталія Морзе та Ольга Барна розкриють такі запитання:

  • Яких уроків інформатики чекають сучасні діти?
  • Які педагогічні технології дієві для успішного старту інформатики у 5 класі за концепцією НУШ?
  • Який підручник може стати провайдером змін у шкільній інформатичній освіті?
  • Як на базі модельної навчальної програми побудувати робочу?
  • Яка методична підтримка може стати суперсилою для вчителя?

Приєднуйтеся до вебінару за посиланням: приєднатися

Зареєстровані учасники вебінару отримають сертифікати!

Інформатичні зустрічі

Тема: Основи алгоритмізації та програмування. Частина 2

27 січня 2022 року   з 16-00 до 18-00 год

Спікери:

🔶 Пилипчук Олександр, учитель інформатики та фізики Гаврилівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Теофіпольської селищної ради, учитель-методист.:

🔶 Зарецька Ірина, завідувач кафедри теоретичної та прикладної інформатики Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, канд. фіз.-мат. наук, доцент

🔶 Марина Домаскіна, кандидат економічних наук, доцент кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти МОІППО

🔶 Собченко Тетяна, доцент кафедри освітології та інноваційної педагогіки Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди, кандидат педагогічних наук, доцент

Реєстрація за посиланням: перейти

Вхід для активних учасників:  ZOOM 

Вхід послухати та подивитися:  перейти 

І Всеукраїнська науково-практична конференція «Безпека дітей в інтернеті: попередження, освіта, взаємодія»



Працівники  закладів освіти запрошуються до участі у науково-практичній конференції «Безпека дітей в інтернеті: попередження, освіта, взаємодія».

Дата проведення: 7-10 лютого 2022 р.

Формат проведення: дистанційний

Участь: безкоштовно

Напрями конференції:

  • Соціально-педагогічний вимір поняття «права дитини в Інтернеті».
  • Соціально-педагогічний вимір понять «цифрові сліди», «цифрові тіні».
  • Створення якісного безпечного україномовного контенту в мережі Інтернет: тренди, ролі, можливості.
  • Технологічні інструменти та рішення формування безпечного інтернет-простору дитини.
  • Розвиток кіберграмотності педагога.
  • Соціальна профілактика правопорушень дітей у кіберпросторі.
  • Особливості виявлення, фіксації та розкриття правопорушень, вчинених відносно дітей з використанням мережі Інтернет.

Реєстрація за посиланням: перейти

Платформа проведення конференції: http://conf.org.ua.

Детальніша інформація переглянути



четвер, 20 січня 2022 р.

Онлайн-курс про підвищення кваліфікації вчительства – навіщо і як пройти

У відкритому доступі з’явився безплатний онлайн-курс “Підвищення кваліфікації педагогічних працівників: нові вимоги та можливості”. Переглянути курс

Пройшовши його, педагоги отримають краще розуміння, як змінилася система підвищення кваліфікації, як їм знайти дійсно якісне навчання й за потреби обстояти свої права.

Курс створили у співпраці ГО “ЕдКемп Україна”, Prometheus, ГО “Смарт освіта” за сприяння МОН України і підтримки МФ “Відродження”. Він надає докладні роз’яснення, рекомендації та інструменти щодо нових можливостей у сфері підвищення кваліфікації педагогів.

Учасники курсу дізнаються:

  • як і де обирати програми підвищення кваліфікації;
  • на що звертати увагу під час розроблення таких програм;
  • як створювати плани підвищення кваліфікації для ЗЗСО та ухвалювати рішення про визнання результатів;
  • як заповнювати необхідні документи;
  • як планувати професійне зростання педагогів з урахуванням усіх потреб та фінансових можливостей.

Також курс рекомендують пройти всім, хто цікавляться сферою педагогічного зростання.

Після успішного виконання всіх завдань курсу учасник отримає сертифікат. Обсяг курсу: 15 годин (0,5 кредиту ЄКТС).

Всеукраїнський конкурс «Творчий вчитель – обдарований учень»

Інститут обдарованої дитини Національної академії педагогічних наук України та Національний центр «Мала академія наук України» оголошують про проведення та запрошують взяти участь у ІX-му Всеукраїнському конкурсі «Творчий вчитель – обдарований учень».

Головна мета конкурсу – створення умов для творчої самореалізації освітян, поширення їх інноваційного досвіду щодо упровадження в практику особистісно-орієнтованих, практико спрямованих, компетентнісних підходів до освіти обдарованих дітей та молоді, ідей STEM освіти та спеціалізованої освіти наукового спрямування; підвищення ролі та статусу творчих педагогів в педагогічних колективах і в державі в цілому.

До участі у конкурсі запрошуються: керівники навчальних закладів, вчителі, класні керівники, психологи; керівники гуртків загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів як державної, так і недержавної форми власності; працівники дошкільних навчальних закладів та центрів раннього розвитку дитини; студенти вищих навчальних закладів, науковці.

Умови участі у ІX-ому Всеукраїнському конкурсі «Творчий вчитель – обдарований учень» визначено у Положенні про конкурс. Інформація про конкурс висвітлюється на офіційному сайті Інституту обдарованої дитини НАПН України (перейти) та на веб-сторінці конкурсу (перейти

Детальнішу інформацію про конкурс: умови і порядок проведення, основні вимоги до конкурсної роботи, номінації, основні етапи  та інше можна переглянути у Положенні про Конкурс.

ПОЛОЖЕННЯ ПРО КОНКУРС переглянути

РЕЄСТРАЦІЙНА КАРТКА перейти

Контактна інформація: моб.тел.: +38(067)233-65-63,

E-mail: konkursiod@i.ua (Листи надсилати з поміткою " Творчий вчитель")

середу, 19 січня 2022 р.

PISA-2022: РАМКОВИЙ ДОКУМЕНТ З МАТЕМАТИКИ

Команда PISA Ukraine продовжує підготовку до проведення основного етапу дослідження PISA-2022. Одним із таких доробків є перекладений рамковий документ з математики як провідної галузі Міжнародного дослідження якості освіти PISA-2022. Оригінал документа розміщено за посиланням.

У цьому документі схарактеризовано розуміння математики та математичної грамотності в межах PISA; окреслено зміст категорії «математична грамотність», на оцінювання складників якого орієнтований тест PISA з математики; визначено посутні характеристики тестових матеріалів, що здатні забезпечити вимірювання рівнів сформованості математичної грамотності 15-річних підлітків та запропоновано зразки тестових завдань, характерні для комп’ютерного формату проведення PISA.

Ці матеріали, безперечно, будуть корисні вітчизняним освітянам. І не тільки тому, що вони допоможуть сформувати цілісне уявлення про розуміння математичної грамотності на сучасному етапі та її оцінювання в PISA, а передусім тому, що вони дають виразні орієнтири для нового, актуального для сьогодення навчання математики в школі – математики в житті й для життя.

Як відомо, упродовж 4 квітня – 20 травня 2022 року Україна візьме участь в основному етапі міжнародного дослідження якості освіти PISA-2022. Провідною галуззю циклу PISA-2022 буде математика, а додатковою інноваційною галуззю – креативне мислення. Для України цей цикл буде особливим ще й з огляду на те, що ми вперше проведемо масштабне порівняльне дослідження в комп’ютерному форматі.

Джерело: сайт УЦОЯО перейти 

Всеукраїнський конкурс на найкращу вправу з інтеграції медіаграмотності в освітній процес

Розпочався Всеукраїнський конкурс на найкращу вправу з інтеграції медіаграмотності в освітній процес для 7–8 класів.

Його організовують Академія української преси спільно з Міністерством освіти і науки України за підтримки Медійної програми в Україні, написано на сайті Академії української преси перейти.

Надіслати план-конспект власної вправи на конкурс можна, заповнивши форму перейти й надіславши її через анкету за посиланням перейти. Це треба зробити не пізніше 15 березня 2022 року.

Надіслані на конкурс вправи мають розвивати медіаосвітні компетентності учнів у таких освітніх галузях: