пʼятницю, 4 лютого 2022 р.

Удосконалюємо цифрові навички педагога

Сучасний вчитель повинен постійно працювати над удосконаленням свого рівня володіння цифровою компетентністю. Зокрема він має вміти створювати та використовувати цифрові навчальні ресурси, щоб зацікавити своїх учнів. Допомогу в цій ситуації можуть надати різноманітні онлайн-сервіси, які створені для підтримки освітнього процесу. З цією метою проведено майстер-клас «Створення цифрових навчальних ресурсів за допомогою інтерактивного онлайн-сервісу WordWall». 

пʼятницю, 28 січня 2022 р.

Безкоштовне навчання для вчителів інформатики, математики, фізики та вмотивованих учнів 8-11 класів

В рамках проєкту громадської організації «Фундація розвитку інновацій» організовано безкоштовну онлайн школу з основ програмування мовою Java. Метою постійно діючої онлайн школи є залучення шкільних вчителів до отримання початкових навичок сучасного програмування із подальшим використанням отриманих знань в освітньому процесі.

Навчальна програма онлайн школи базується на змістовій частині комплекту відеоматеріалів «Програмування на Java», що має гриф «Схвалено для використання у загальноосвітніх начальних закладах».

Інформацію про онлайн школу розміщено на веб-сайті: https://school.idf.ua/

середу, 26 січня 2022 р.

Січневі засідання міських методичних об'єднань учителів математики та інформатики

Традиційно в кінці січня 2022 року в онлайн-режимі були проведені засідання міських методичних об'єднань вчителів математики та інформатики. 

На них було проаналізовано роботу міських методичних об'єднань за 1 семестр 2021/2022 н.р. та визначені основні напрямки роботи у 2 семестрі цього навчального року.  Юлія Андрух, керівник міського методичного об'єднання вчителів математики та Кристина Паращук, керівник міського методичного об'єднання учителів інформатики аналізуючи роботу зазначених методоб'єднань, особливу увагу звернули на роботу з обдарованими учнями. Вони зробили детальний аналіз результатів та участі учнів у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з математики, інформатики та інформаційних технологій та прокоментували участь команд Чернівецької міської територіальної громади в ІІІ етапі цих олімпіад. 

вівторок, 25 січня 2022 р.

Інформатика-5&НУШ: впевнений старт

27 січня, о 17:00 відбудеться вебінар «Інформатика-5&НУШ: впевнений старт»

Реєструйтеся за посиланням: перейти

Під час вебінару авторки МНП з інформатики Наталія Морзе та Ольга Барна розкриють такі запитання:

  • Яких уроків інформатики чекають сучасні діти?
  • Які педагогічні технології дієві для успішного старту інформатики у 5 класі за концепцією НУШ?
  • Який підручник може стати провайдером змін у шкільній інформатичній освіті?
  • Як на базі модельної навчальної програми побудувати робочу?
  • Яка методична підтримка може стати суперсилою для вчителя?

Приєднуйтеся до вебінару за посиланням: приєднатися

Зареєстровані учасники вебінару отримають сертифікати!

Інформатичні зустрічі

Тема: Основи алгоритмізації та програмування. Частина 2

27 січня 2022 року   з 16-00 до 18-00 год

Спікери:

🔶 Пилипчук Олександр, учитель інформатики та фізики Гаврилівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Теофіпольської селищної ради, учитель-методист.:

🔶 Зарецька Ірина, завідувач кафедри теоретичної та прикладної інформатики Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, канд. фіз.-мат. наук, доцент

🔶 Марина Домаскіна, кандидат економічних наук, доцент кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти МОІППО

🔶 Собченко Тетяна, доцент кафедри освітології та інноваційної педагогіки Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди, кандидат педагогічних наук, доцент

Реєстрація за посиланням: перейти

Вхід для активних учасників:  ZOOM 

Вхід послухати та подивитися:  перейти 

І Всеукраїнська науково-практична конференція «Безпека дітей в інтернеті: попередження, освіта, взаємодія»



Працівники  закладів освіти запрошуються до участі у науково-практичній конференції «Безпека дітей в інтернеті: попередження, освіта, взаємодія».

Дата проведення: 7-10 лютого 2022 р.

Формат проведення: дистанційний

Участь: безкоштовно

Напрями конференції:

  • Соціально-педагогічний вимір поняття «права дитини в Інтернеті».
  • Соціально-педагогічний вимір понять «цифрові сліди», «цифрові тіні».
  • Створення якісного безпечного україномовного контенту в мережі Інтернет: тренди, ролі, можливості.
  • Технологічні інструменти та рішення формування безпечного інтернет-простору дитини.
  • Розвиток кіберграмотності педагога.
  • Соціальна профілактика правопорушень дітей у кіберпросторі.
  • Особливості виявлення, фіксації та розкриття правопорушень, вчинених відносно дітей з використанням мережі Інтернет.

Реєстрація за посиланням: перейти

Платформа проведення конференції: http://conf.org.ua.

Детальніша інформація переглянути



четвер, 20 січня 2022 р.

Онлайн-курс про підвищення кваліфікації вчительства – навіщо і як пройти

У відкритому доступі з’явився безплатний онлайн-курс “Підвищення кваліфікації педагогічних працівників: нові вимоги та можливості”. Переглянути курс

Пройшовши його, педагоги отримають краще розуміння, як змінилася система підвищення кваліфікації, як їм знайти дійсно якісне навчання й за потреби обстояти свої права.

Курс створили у співпраці ГО “ЕдКемп Україна”, Prometheus, ГО “Смарт освіта” за сприяння МОН України і підтримки МФ “Відродження”. Він надає докладні роз’яснення, рекомендації та інструменти щодо нових можливостей у сфері підвищення кваліфікації педагогів.

Учасники курсу дізнаються:

  • як і де обирати програми підвищення кваліфікації;
  • на що звертати увагу під час розроблення таких програм;
  • як створювати плани підвищення кваліфікації для ЗЗСО та ухвалювати рішення про визнання результатів;
  • як заповнювати необхідні документи;
  • як планувати професійне зростання педагогів з урахуванням усіх потреб та фінансових можливостей.

Також курс рекомендують пройти всім, хто цікавляться сферою педагогічного зростання.

Після успішного виконання всіх завдань курсу учасник отримає сертифікат. Обсяг курсу: 15 годин (0,5 кредиту ЄКТС).

Всеукраїнський конкурс «Творчий вчитель – обдарований учень»

Інститут обдарованої дитини Національної академії педагогічних наук України та Національний центр «Мала академія наук України» оголошують про проведення та запрошують взяти участь у ІX-му Всеукраїнському конкурсі «Творчий вчитель – обдарований учень».

Головна мета конкурсу – створення умов для творчої самореалізації освітян, поширення їх інноваційного досвіду щодо упровадження в практику особистісно-орієнтованих, практико спрямованих, компетентнісних підходів до освіти обдарованих дітей та молоді, ідей STEM освіти та спеціалізованої освіти наукового спрямування; підвищення ролі та статусу творчих педагогів в педагогічних колективах і в державі в цілому.

До участі у конкурсі запрошуються: керівники навчальних закладів, вчителі, класні керівники, психологи; керівники гуртків загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів як державної, так і недержавної форми власності; працівники дошкільних навчальних закладів та центрів раннього розвитку дитини; студенти вищих навчальних закладів, науковці.

Умови участі у ІX-ому Всеукраїнському конкурсі «Творчий вчитель – обдарований учень» визначено у Положенні про конкурс. Інформація про конкурс висвітлюється на офіційному сайті Інституту обдарованої дитини НАПН України (перейти) та на веб-сторінці конкурсу (перейти

Детальнішу інформацію про конкурс: умови і порядок проведення, основні вимоги до конкурсної роботи, номінації, основні етапи  та інше можна переглянути у Положенні про Конкурс.

ПОЛОЖЕННЯ ПРО КОНКУРС переглянути

РЕЄСТРАЦІЙНА КАРТКА перейти

Контактна інформація: моб.тел.: +38(067)233-65-63,

E-mail: konkursiod@i.ua (Листи надсилати з поміткою " Творчий вчитель")

середу, 19 січня 2022 р.

PISA-2022: РАМКОВИЙ ДОКУМЕНТ З МАТЕМАТИКИ

Команда PISA Ukraine продовжує підготовку до проведення основного етапу дослідження PISA-2022. Одним із таких доробків є перекладений рамковий документ з математики як провідної галузі Міжнародного дослідження якості освіти PISA-2022. Оригінал документа розміщено за посиланням.

У цьому документі схарактеризовано розуміння математики та математичної грамотності в межах PISA; окреслено зміст категорії «математична грамотність», на оцінювання складників якого орієнтований тест PISA з математики; визначено посутні характеристики тестових матеріалів, що здатні забезпечити вимірювання рівнів сформованості математичної грамотності 15-річних підлітків та запропоновано зразки тестових завдань, характерні для комп’ютерного формату проведення PISA.

Ці матеріали, безперечно, будуть корисні вітчизняним освітянам. І не тільки тому, що вони допоможуть сформувати цілісне уявлення про розуміння математичної грамотності на сучасному етапі та її оцінювання в PISA, а передусім тому, що вони дають виразні орієнтири для нового, актуального для сьогодення навчання математики в школі – математики в житті й для життя.

Як відомо, упродовж 4 квітня – 20 травня 2022 року Україна візьме участь в основному етапі міжнародного дослідження якості освіти PISA-2022. Провідною галуззю циклу PISA-2022 буде математика, а додатковою інноваційною галуззю – креативне мислення. Для України цей цикл буде особливим ще й з огляду на те, що ми вперше проведемо масштабне порівняльне дослідження в комп’ютерному форматі.

Джерело: сайт УЦОЯО перейти