Сучасний урок – це твір мистецтва, де педагог
уміло використовує
всі можливості для розвитку особистості учня.
М.Ебнер-Ешенбах
21-25 листопада 2017 року – тиждень, протягом якого учасники Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року-2017» продовжували змагання за звання найкращого. ІІІ випробування І туру – проведення уроку та його самоаналіз. Уроки конкурсанти в номінації «Інформатика» проводили в Чернівецькій гімназії №7.
За день до проведення уроку члени журі разом з представниками оргкомітету проводили жеребкування: порядковий номер уроку, клас і тема уроку. Оцінюючи урок, члени журі звертали увагу на такі критерії: володіння дидактичними та фаховими знаннями, навчальним матеріалом; науковість та доступність викладення навчального матеріалу; досягнення мети й завдань уроку; дотримання архітектоніки уроку; відповідність методів, форм, прийомів роботи, засобів навчання завданням уроку і змісту навчального матеріалу, їх оптимальне поєднання; доцільність використання інноваційних педагогічних технологій, ІКТ; активізація пізнавального інтересу учнів; організація самостійної діяльності учнів; індивідуальний та диференційований підходи до учнів; реалізація діяльнісного підходу; наявність завдань, пов’язаних із формуванням ключових і предметних компетентностей; реалізація міжпредметних зв’язків, формування цілісності знань; психологічний та виховний аспекти уроку; зміст, форми, доцільність, диференційованість та обсяг домашнього завдання; володіння державною мовою, дотримання культури мовлення педагога та учнів; особистісні якості вчителя. Після проведення уроку кожен конкурсант робив його самоаналіз.
Що вдалося, що не вдалося? Журі не багатослівне. Відомо одне: під час проведення конкурсних уроків панувала творча, доброзичлива атмосфера. Попереду на конкурсантів чекає останнє випробування – експертиза підручника та захист навчального проекту. Бажаємо мудрості, успіхів. ІНТРИГА ТРИВАЄ…
Немає коментарів:
Дописати коментар