Як підвищити продуктивність навчання та результативність учасників ЗНО? Це одне із основних питань, які хвилюють кожного педагога. Відповідь на це запитання отримали вчителі математики міста на виїзному засіданні методичної студії Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, яке відбулося 31 жовтня 2018 року на базі Чернівецької ЗОШ І-ІІІ ступенів №5.
Заняття проводила Біляніна Ольга Ярославівна, методист науково-методичного центру природничо-математичних дисциплін Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області. Вона розкрила основні проблеми “Формування методичної системи підготовки учнів до ЗНО та ДПА з математики”
У своєму виступі Ольга Ярославівна звернула увагу на значимість ключових компетентностей Нової української школи, які є основою успішної самореалізації учня та шляхи впровадження компетентнісного підходу та реалізації наскрізних змістових ліній на уроках математики. А також відмітила, що зовнішнє незалежне оцінювання повинно стати фактором забезпечення якості освіти, створити атмосферу співробітництва у відносинах між учнем і вчителем і стимулювати активність кожного з суб'єктів освітнього процесу. Однією з рекомендацій, яка може підвищити якість навчального процесу, - добре організований зворотній зв’язок та об’єктивний контроль, які в свою чергу, залежать від майстерності вчителя і є основним потенціалом для формування стійких знань, умінь та навичок учнів. Практично це було продемонстровано у "Збірниках завдань сучасної навчальної діагностики з курсу алгебри" (7, 8, 9 класи) авторів Біляніна Г.І., Біляніної О.Я.
На завершення засідання Терлецька Інна Дмитрівна, методист ММЦ управління освіти Чернівецької міської ради проаналізувала результати ЗНО-2018 з математики та відмітила, що хорошою тенденцією є те, що протягом останніх трьох років відсоток учнів, які не подолали пороговий бал зменшився 4,49%, а відсоток учнів, які набрали 180-200 б. збільшився на 5,2%.
Немає коментарів:
Дописати коментар