11 лютого 2020 року на базі ЗОШ №30 для молодих вчителів інформатики навчальних закладів міста відбулося чергове заняття міської Школи молодого вчителя з проблеми "Міжпредметні декади та тижні – як засіб інтеграції знань крізь призму STEM-освіти". Відкрила заняття Терлецька Інна Дмитрівна, методист ММЦ управління освіти Чернівецької міської ради, яка звернула увагу на те, що в школі потрібно поєднувати науки, працювати на їх практичну направленість, бо випускник повинен володіти актуальним запасом практичних знань з урахуванням всіх сучасних комп'ютерних технологій та навичками пошуку інформації. Заступник директора школи з навчально-виховної роботи Боднарюк Антоніна Олександрівна представила навчальний заклад, кафедру вчителів інформатики та запросила переглянути відеофільм про історію школи.
Під час теоретичної частини заняття Терлецька Інна Дмитрівна звернула увагу на те, що 11 лютого 2020 року у світі відзначається День безпечного Інтернету (Safer Internet Day) під гаслом «Разом для найкращого Інтернету» та надала методичні рекомендації щодо проведення цього дня у школі.
Досвідом роботи використання елементів STEM-освіти для інтеграції знань учнів під час міжпредметних декад та тижнів поділилася вчитель інформатики та фізики Деркач Наталія Антонівна, а методичні поради з формування предметних компетентностей на уроках інформатики з використанням міжпредметних зв'язків надав вчитель інформатики деркач Віктор Олександрович. Також присутні мали можливість побачити практичне використання елементів STEM-освіти під час перегляду відеозапису позакласного заходу "Хакатон з теми «Представлення результатів STEАM– проектів»" та представлення учителями інформатики ЗОШ №30 престендових уроків: бінарного уроку з фізики та інформатики на тему «Тепловий стан і температура. Вимірювання температури. Практична робота «Показ електронної презентації засобами програми Microsoft PowerPoint» та інтегрованого уроку з інформатики на тему «Шкідливі програми, їх типи, принципи дії та боротьба з ними». Під час практичної частини молоді педагоги розв’язували практичні завдання з використанням електронних конструкторів для реалізації STEM-навчання на уроках інформатики.
По завершенні практичної частини молоді педагоги поділилися враженнями від побаченого та висловили вдячність за можливість збагатитися досвідом практичної роботи. Слухачі ШМВ інформатики отримали методичні рекомендації та матеріали засідання.
Адміністратор блогу видалив цей коментар.
ВідповістиВидалити