четвер, 9 квітня 2020 р.

Віртуальна галерея "Школа моєї мрії"

Шановні колеги! 
Пропоную підтримати нашу колегу Тетяну Тадеївну Спориніну, учителя інформатики гімназії №2, яка у співпраці з видавництвом "Ранок" організувала Всеукраїнський телекомунікаційний проєкт "Школа моєї мрії".
Давайте разом створимо віртуальну комп’ютерну галерею”Школа моєї мрії – школа майбутнього”!  
Є три зали для перегляду: КОМП’ЮТЕРНА ГРАФІКА,  ПОЕТИЧНА СТОРІНКА,  LEGO-КОНСТРУЮВАННЯ. Малюнки  виконуються у графічному редакторі на вибір: PAINT, GIMP, Photoshop, Corel Photo Paint тощо.

Учасникам проєкту потрібно зареєструватися за посиланням:  Реєстрація учасників проєкту «Школа моєї мрії»

Виконані завдання чекаємо за адресою: dream.school.ua.2020@gmail.com. Прохання  вказати в темі свого листа прізвище, ім’я, клас, школу, населений пункт.

Кожний учасник отримає сертифікат учасника Всеукраїнського проєкту. Найкращі малюнки будуть відзначені видавництвом «Ранок».

Детальнішу інформацію та віртуальну галерею можна переглянути за посиланням: перейти
Презентація телекомунікаційного проєкту “Школа моєї мрії”:

Немає коментарів:

Дописати коментар