Перед міським методичним центром, як і перед усією освітянською спільнотою, з впровадженням карантину постали нові виклики та завдання, зокрема, як налагодити свою роботу в дистанційній формі. За планом роботи управління освіти Чернівецької міської ради на 2019/2020 н.р. у березні на базі гімназії №7 мав бути міський семінар-практикум учителів інформатики. У зв’язку епідеміологічною ситуацією, що склалася в Україні та рекомендаціями Міністерства освіти і науки України щодо організації роботи під час карантину ми спробували цей методичний захід провести дистанційно.
Наш світ – світ інформації, яка швидко збільшується, а також швидко і постійно застаріває. Це світ, в якому ідеї постійно піддаються структурним змінам, все новим перевіркам та переосмисленню. Відомий британський педагог і філософ Джон Локк вважав, що навряд чи є що-небудь більш важливе для знання, для спокійного життя і для успіху будь-якої справи, ніж уміння людини мислити. Саме тому учителі працювали над проблемою "Впровадження елементів технології розвитку критичного мислення на уроках інформатики", яка наразі є дуже актуальною. До наповнення контенту методичного заходу долучилися Інна Дмитрівна Терлецька, методист ММЦ та учителі інформатики гімназії №7.
Для проведення семінару було використане середовище Wizer.me. У семінарі взяли участь 67 педагогів. Кожен із зареєстрованих учителів мав доступ до інтерактивного робочого аркушу, у якому учасник переглядав семінар, виконував усі завдання, а по завершенню аркуш з відповідями відправлявся методисту. Розпочався семінар зі знайомства із закладом. Не хотілося порушувати традиції гімназії, тому учасників семінару зустріла дивовижна фотозона та віртуальна візитівка закладу.
Під час теоретичної частини у своєму відеовиступі Інна Дмитрівна детально розповіла про технологію розвитку критичного мислення в освітньому процесі та ознайомила з переліком курсів по критичному мисленню та медіаграмотності, які можна пройти на платформі відкритих онлайн-курсів Prometheus. У методичному кейсі учасники мали можливість ознайомитися з структурою уроку ТРКМ та розподілом методів ТРКМ на різних етапах уроку.
Для проведення семінару було використане середовище Wizer.me. У семінарі взяли участь 67 педагогів. Кожен із зареєстрованих учителів мав доступ до інтерактивного робочого аркушу, у якому учасник переглядав семінар, виконував усі завдання, а по завершенню аркуш з відповідями відправлявся методисту. Розпочався семінар зі знайомства із закладом. Не хотілося порушувати традиції гімназії, тому учасників семінару зустріла дивовижна фотозона та віртуальна візитівка закладу.
Під час теоретичної частини у своєму відеовиступі Інна Дмитрівна детально розповіла про технологію розвитку критичного мислення в освітньому процесі та ознайомила з переліком курсів по критичному мисленню та медіаграмотності, які можна пройти на платформі відкритих онлайн-курсів Prometheus. У методичному кейсі учасники мали можливість ознайомитися з структурою уроку ТРКМ та розподілом методів ТРКМ на різних етапах уроку.
У сучасному інформаційному світі важливо вміти розпізнавати медійну маніпуляцію, на яку наразитися можна будь-де. В оману може вводити і загальнонаціональний телеканал, і місцеве радіо, і районна газета, і улюблена сторінка в соцмережах. Уникнути маніпуляції допоможе критичне мислення та медіаграмотність — ті два життєво необхідних навики сьогодення, яких українцям дуже бракує. Як для вчителя, так і для учня важливо набути певних навичок, пов'язаних з роботою в інформаційному та медіапросторі.
Тому практична частина проходила у вигляді віртуального тренінгу "Медіакомпетентність сучасного учителя інформатики". Спочатку учасники переглядали теоретичну відеоінформацію, а потім розв"язували відповідні завдання у робочому аркуші. Наступним етапом стала практична робота у Google-forms на перевірку рівня медіакомпетентності "Чи впізнаєте Ви фейк?" Під час підведення підсумків учасники ділилися думками на онлайн-дошці Padlet.com та оцінили свої враження від семінару в середовищі Mentimeter.com.
Усі учасники семінару отримали посилання на методичні рекомендації та матеріали семінару.
Тому практична частина проходила у вигляді віртуального тренінгу "Медіакомпетентність сучасного учителя інформатики". Спочатку учасники переглядали теоретичну відеоінформацію, а потім розв"язували відповідні завдання у робочому аркуші. Наступним етапом стала практична робота у Google-forms на перевірку рівня медіакомпетентності "Чи впізнаєте Ви фейк?" Під час підведення підсумків учасники ділилися думками на онлайн-дошці Padlet.com та оцінили свої враження від семінару в середовищі Mentimeter.com.
Усі учасники семінару отримали посилання на методичні рекомендації та матеріали семінару.
Немає коментарів:
Дописати коментар