четвер, 25 березня 2021 р.

Як розвивати творчі здібності учнів на уроках інформатики?


Інформатика, як фундаментальна наука, є потужнім інструментом щодо розвитку творчих здібностей через використання інформаційно-комунікаційних технологій. В навчанні інформатики на уроках і позаурочний необхідно створювати атмосферу творчого пошуку, що допомагає школяреві якомога більш повно розкрити свої здібності. Для цього на уроках необхідно використовувати елементи розвиваючого навчання: проблемні ситуації, творчі завдання, застосовувати проектний метод, привертати школярів до самостійної науково-дослідної діяльності. Саме тому на занятті міської Школи молодого та малодосвідченого вчителя інформатики обговорювали проблему "Розвиток творчих здібностей учнів на уроках інформатики". Заняття відбулося в онлайн-режимі на платформі Zoom та розпочалося з опитування щодо вибору мови програмування у 5-6 та 7-9 класах, на інтерактивному ресурсі Mentimeter. Під час теоретичної частини Інна Терлецька, консультант ЦПРПП, у своєму виступі закцентувала увагу на підборі вправ, які розвивають творчі здібності при вивченні тем «Комп’ютерні презентації» та «Опрацювання табличних даних». А також презентувала творчі роботи учнів-переможців Міського конкурсу юних програмістів та користувачів ПК «ІНФОРМАТИК» у номінаціях "Графічний редактор PAINT", "Мультимедійна презентація" та "Програмування". Керівних ШММВ, учитель інформатики Чернівецької ЗОШ №24 Катерина Мирославівна Брозинська, поділилася досвідом роботи з підготовки учнів до різних конкурсів з інформатики та представила свій навчально-методичний посібник "Графічні можливості мовою програмування PascalАВС". Під час практичної частини молоді педагоги працювали в групах над спільним завданням: «Малювання в табличному середовищі Excel», та подали реезультати роботи в GoogleТаблиці. Після завершення опрацювання матеріалів слухачі ШММВ підвели підсумки засідання на сервісі Mentimeter, висловивши побажання та свої враження від заняття.


Немає коментарів:

Дописати коментар