вівторок, 7 лютого 2023 р.

Як пропуски та запізнення впливають на результати учнів? - PISA

🔷Біля 60% учнів в Україні повідомили, що впродовж останніх двох повних тижнів перед тестуванням PISA вони жодного разу не пропустили окремі заняття чи цілий день у навчальному закладі без поважної причини. 

🔷Майже 62% українських 15-річних підлітків вказали, що вони запізнились до навчального закладу принаймні один раз впродовж двох повних тижнів перед тестуванням PISA. 

🔷В Україні переважна більшість учнів (більше 80%) навчаються у закладах, де про пропуски принаймні одного цілого дня впродовж двох тижнів повідомляють не більше 75% учнів.

🔷В Україні майже 40% хлопців та 35% дівчат повідомили, що пропустили хоча б один раз впродовж двох тижнів цілий день без поважної причини. Запізнилися хоча б один раз до навчального закладу 65% хлопців та майже 60% дівчат. 

🔷Серед учнів з низьким соціально-економічним статусом майже 46% хоча б один раз пропустили цілий день та 64% хоча б один раз запізнились до навчального закладу. Серед учнів з високим соціально-економічним статусом таких відповідно 32% та 61%. 

🔷В Україні на 40 балів нижчі результати з читання мають учні, які принаймні один раз впродовж двох тижнів пропустили цілий день без поважної причини. Учні, які пропустили окремі заняття хоча б один раз, мають на 30 балів нижчий результат, а ті, що хоча б один раз запізнилися до навчального закладу мають на 20 балів менше. 

🔷Учні, які більше потерпають від булінгу у навчальному закладі, мають вищі шанси пропустити цілий день впродовж двох тижнів без поважної причини.

🔎Більше у посібнику переглянути

Джерело: сайт "Знайшов" перейти


Немає коментарів:

Дописати коментар