консультанта КУ "Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників" Чернівецької міської ради
Новини
- Головна сторінка
- Підвищення кваліфікації педагогів
- Нормативно-правова база
- Навчальні програми на 2024/2025 н.р.
- Варіативна складова
- Методичні рекомендації
- Наскрізні змістові лінії
- Методична скарбничка
- НМТ-2024
- Підготовка до ЗНО
- Корисні посилання для вчителів інформатики
- Корисні посилання для вчителів математики
- Підручники з математики
- Підручники з інформатики
- Підручники з фізики
- Відеоуроки з математики та інформатики
- Кабінет математики та інформатики
- Інформатика в початковій школі
- Інформатика 5-6 клас НУШ
- Інформатика 7 клас НУШ
- Інформатика 10-11 клас. Рівень стандарту
- Вільне програмне забезпечення
- Математика 5-6 клас НУШ
- Математика 7 клас НУШ
- Математика 8-11 класи
- Програмні засоби математики
- Цікава математика
- Медіаграмотність
- Олімпіади
- Сертифікація-2024
неділя, 8 квітня 2018 р.
вівторок, 3 квітня 2018 р.
Семінар-практикум для вчителів математики
Учитель живе доти, доки він вчиться, тільки-но
він перестає вчитися, у ньому помирає вчитель
К.Д.Ушинський
На сучасному етапі модернізації системи освіти й виховання в Україні особливої актуальності набуває питання підвищення й розвитку професійної компетентності вчителів загальноосвітніх шкіл. Розвиток сучасного суспільства породжує гостру необхідність в педагогах, які володіють високою професійною компетентністю. Які шляхи формування та вдосконалення професійної компетентності вчителя? Відповідь на це запитання намагалися знайти вчителі математики під час проведення семінару-практикуму, який відбувся 28 березня 2018 року на базі Чернівецької СЗОШ І-ІІІ ступенів № 6.
вівторок, 27 березня 2018 р.
Нові інтелектуальні перемоги Чернівецьких школярів
V КИЇВСЬКА ВІДКРИТА ОЛІМПІАДА З ЛІНГВІСТИКИ
відбулася 10-11 березня 2018 року на базі спеціалізованої школи №52 в місті Києві. Олімпіада традиційно проходила в два тури: особистий і командний. Командний тур пройшов у суботу, 10 березня. Особистий тур відбувся у неділю, 11 березня, окремо у двох заліках: для молодших класів (6-8 класи) і для старших (9-11 класи).
понеділок, 26 березня 2018 р.
Перемога на ІV етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики
З 19 по 24 березня 2018 року в Одесі пройшов IV етап LVIII Всеукраїнської олімпіади з математики
В олімпіаді взяли участь понад 180 учнів 8-11 класів з усіх регіонів України, які показали високий рівень підготовки та знань в галузі математики.
Команду Чернівецької області представляли 7 учнів, з них 6 учнів Чернівецького ліцею №1: Цепілова Олександра (9 клас), Юрійчук Ярослав (9 клас), Проценко Владислав (9 клас), Горошкевич Сергій (10 клас), Олексишин Олексій (11 клас) та Веремчук Микола (11 клас).
Щиро вітаємо
учня 11 класу Олексишина Олексія,
який виборов Диплом ІІІ ступеня (9-11 рейтинг).
ІІІ олімпіада з математики "МініМудрик"
вівторок, 13 березня 2018 р.
День відкритих дверей ФМІ ЧНУ
17 березня 2018 року
факультет математики та інформатики
Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича проводить
День відкритих дверей
Початок о 10.00 год., 1 корпус ЧНУ (Університетська, 28), 3 поверх, 39 ауд.
неділя, 11 березня 2018 р.
Посібник «PISA: математична грамотність»
Дослідження проводиться раз на три роки й спрямоване на оцінювання систем освіти в різних країнах світу на підставі тестування 15-річних учнів. Україна долучається до більш ніж 80-ти країн, що беруть участь у PISA – 2018.
2018 року Україна вперше візьме участь у Програмі міжнародного оцінювання учнів PISA, що проводиться під егідою Організації економічного співробітництва і розвитку (ОЕСР).
Метою програми є визначення тенденцій у результатах освітніх програм різних країн; чинників, що впливають на рівень навчальних досягнень учнів у світі.
четвер, 8 березня 2018 р.
пʼятниця, 23 лютого 2018 р.
Педагогічна майстерня для вчителів математики
Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.
Джордж Бернард Шоу
У зв’язку з активним розвитком інформаційних технологій та їх впровадженням у різні сфери життя все більшої актуальності набуває формування інформаційної культури сучасних школярів. Одним із предметів, де найбільш виправдано використання комп’ютера математика.
Уроки з комп’ютерною підтримкою викликають велику зацікавленість учнів, дозволяють урізноманітнити види діяльності, дають можливість ефективно використовувати диференційований підхід у навчальному процесі.
Підписатися на:
Дописи (Atom)