"Ми живемо в світі, який не розбитий на дисципліни
(чи предмети): це світ включає в себе прояви кількох областей досліджень (науки) фактично акумульованих через обставини повсякденного життя"
Jonathan W. Gerlach,
консультант з STEM-навчання
Про те, що потрібно поєднувати науки в школі, працювати на їх практичну направленість говорять вже давно, посилаючись на тести PISA та приклади Фінляндії. Модернізація системи освіти, підвищення конкурентоспроможності економіки, інформатизація суспільства та розвиток науково-технічного прогресу визначають якісно нові підходи до організації освітнього процесу. Посилення ролі STEM-освіти зумовлюється підвищенням мотивації учнівської молоді до вивчення предметів природничо-математичного циклу й, водночас, високим запитом виробничої сфери на працівників, що володіють компетентностями для постановки і виконання завдань у різних сферах діяльності.
Як впроваджувати елементи STEM-освіти на уроках та у позакласній роботі з математики? Відповідь на це запитання намагалися знайти вчителі математики під час проведення міського семінару-практикуму, який відбувся 25 лютого 2020 року на базі Чернівецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №2 ім. Федьковича.