консультанта КУ "Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників" Чернівецької міської ради
Новини
- Головна сторінка
- Підвищення кваліфікації педагогів
- Нормативно-правова база
- Навчальні програми на 2024/2025 н.р.
- Варіативна складова
- Методичні рекомендації
- Наскрізні змістові лінії
- Методична скарбничка
- НМТ-2024
- Підготовка до ЗНО
- Корисні посилання для вчителів інформатики
- Корисні посилання для вчителів математики
- Підручники з математики
- Підручники з інформатики
- Підручники з фізики
- Відеоуроки з математики та інформатики
- Кабінет математики та інформатики
- Інформатика в початковій школі
- Інформатика 5-6 клас НУШ
- Інформатика 7 клас НУШ
- Інформатика 10-11 клас. Рівень стандарту
- Вільне програмне забезпечення
- Математика 5-6 клас НУШ
- Математика 7 клас НУШ
- Математика 8-11 класи
- Програмні засоби математики
- Цікава математика
- Медіаграмотність
- Олімпіади
- Сертифікація-2024
пʼятниця, 4 лютого 2022 р.
Удосконалюємо цифрові навички педагога
пʼятниця, 28 січня 2022 р.
Безкоштовне навчання для вчителів інформатики, математики, фізики та вмотивованих учнів 8-11 класів
Інформацію про онлайн школу розміщено на веб-сайті: https://school.idf.ua/
середа, 26 січня 2022 р.
Січневі засідання міських методичних об'єднань учителів математики та інформатики
Традиційно в кінці січня 2022 року в онлайн-режимі були проведені засідання міських методичних об'єднань вчителів математики та інформатики.
На них було проаналізовано роботу міських методичних об'єднань за 1 семестр 2021/2022 н.р. та визначені основні напрямки роботи у 2 семестрі цього навчального року. Юлія Андрух, керівник міського методичного об'єднання вчителів математики та Кристина Паращук, керівник міського методичного об'єднання учителів інформатики аналізуючи роботу зазначених методоб'єднань, особливу увагу звернули на роботу з обдарованими учнями. Вони зробили детальний аналіз результатів та участі учнів у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з математики, інформатики та інформаційних технологій та прокоментували участь команд Чернівецької міської територіальної громади в ІІІ етапі цих олімпіад.
вівторок, 25 січня 2022 р.
Інформатика-5&НУШ: впевнений старт
Реєструйтеся за посиланням: перейти
Під час вебінару авторки МНП з інформатики Наталія Морзе та Ольга Барна розкриють такі запитання:
- Яких уроків інформатики чекають сучасні діти?
- Які педагогічні технології дієві для успішного старту інформатики у 5 класі за концепцією НУШ?
- Який підручник може стати провайдером змін у шкільній інформатичній освіті?
- Як на базі модельної навчальної програми побудувати робочу?
- Яка методична підтримка може стати суперсилою для вчителя?
Приєднуйтеся до вебінару за посиланням: приєднатися
Зареєстровані учасники вебінару отримають сертифікати!
Інформатичні зустрічі
27 січня 2022 року з 16-00 до 18-00 год
Спікери:
🔶 Пилипчук Олександр, учитель інформатики та фізики Гаврилівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Теофіпольської селищної ради, учитель-методист.:
🔶 Зарецька Ірина, завідувач кафедри теоретичної та прикладної інформатики Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, канд. фіз.-мат. наук, доцент
🔶 Марина Домаскіна, кандидат економічних наук, доцент кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти МОІППО
🔶 Собченко Тетяна, доцент кафедри освітології та інноваційної педагогіки Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди, кандидат педагогічних наук, доцент
Реєстрація за посиланням: перейти
Вхід для активних учасників: ZOOM
Вхід послухати та подивитися: перейти
І Всеукраїнська науково-практична конференція «Безпека дітей в інтернеті: попередження, освіта, взаємодія»
Працівники закладів освіти запрошуються до участі у науково-практичній конференції «Безпека дітей в інтернеті: попередження, освіта, взаємодія».
Дата проведення: 7-10 лютого 2022 р.
Формат проведення: дистанційний
Участь: безкоштовно
Напрями конференції:
- Соціально-педагогічний вимір поняття «права дитини в Інтернеті».
- Соціально-педагогічний вимір понять «цифрові сліди», «цифрові тіні».
- Створення якісного безпечного україномовного контенту в мережі Інтернет: тренди, ролі, можливості.
- Технологічні інструменти та рішення формування безпечного інтернет-простору дитини.
- Розвиток кіберграмотності педагога.
- Соціальна профілактика правопорушень дітей у кіберпросторі.
- Особливості виявлення, фіксації та розкриття правопорушень, вчинених відносно дітей з використанням мережі Інтернет.
Реєстрація за посиланням: перейти
Платформа проведення конференції: http://conf.org.ua.
Детальніша інформація переглянути
четвер, 20 січня 2022 р.
Онлайн-курс про підвищення кваліфікації вчительства – навіщо і як пройти
У відкритому доступі з’явився безплатний онлайн-курс “Підвищення кваліфікації педагогічних працівників: нові вимоги та можливості”. Переглянути курс
Пройшовши його, педагоги отримають краще розуміння, як змінилася система підвищення кваліфікації, як їм знайти дійсно якісне навчання й за потреби обстояти свої права.
Курс створили у співпраці ГО “ЕдКемп Україна”, Prometheus, ГО “Смарт освіта” за сприяння МОН України і підтримки МФ “Відродження”. Він надає докладні роз’яснення, рекомендації та інструменти щодо нових можливостей у сфері підвищення кваліфікації педагогів.
Учасники курсу дізнаються:
- як і де обирати програми підвищення кваліфікації;
- на що звертати увагу під час розроблення таких програм;
- як створювати плани підвищення кваліфікації для ЗЗСО та ухвалювати рішення про визнання результатів;
- як заповнювати необхідні документи;
- як планувати професійне зростання педагогів з урахуванням усіх потреб та фінансових можливостей.
Також курс рекомендують пройти всім, хто цікавляться сферою педагогічного зростання.
Після успішного виконання всіх завдань курсу учасник отримає сертифікат. Обсяг курсу: 15 годин (0,5 кредиту ЄКТС).
Всеукраїнський конкурс «Творчий вчитель – обдарований учень»
Інститут обдарованої дитини Національної академії педагогічних наук України та Національний центр «Мала академія наук України» оголошують про проведення та запрошують взяти участь у ІX-му Всеукраїнському конкурсі «Творчий вчитель – обдарований учень».
Головна мета конкурсу – створення умов для творчої самореалізації освітян, поширення їх інноваційного досвіду щодо упровадження в практику особистісно-орієнтованих, практико спрямованих, компетентнісних підходів до освіти обдарованих дітей та молоді, ідей STEM освіти та спеціалізованої освіти наукового спрямування; підвищення ролі та статусу творчих педагогів в педагогічних колективах і в державі в цілому.
До участі у конкурсі запрошуються: керівники навчальних закладів, вчителі, класні керівники, психологи; керівники гуртків загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів як державної, так і недержавної форми власності; працівники дошкільних навчальних закладів та центрів раннього розвитку дитини; студенти вищих навчальних закладів, науковці.
Умови участі у ІX-ому Всеукраїнському конкурсі «Творчий вчитель – обдарований учень» визначено у Положенні про конкурс. Інформація про конкурс висвітлюється на офіційному сайті Інституту обдарованої дитини НАПН України (перейти) та на веб-сторінці конкурсу (перейти)
Детальнішу інформацію про конкурс: умови і порядок проведення, основні вимоги до конкурсної роботи, номінації, основні етапи та інше можна переглянути у Положенні про Конкурс.
ПОЛОЖЕННЯ ПРО КОНКУРС переглянути
РЕЄСТРАЦІЙНА КАРТКА перейти
Контактна інформація: моб.тел.: +38(067)233-65-63,
E-mail: konkursiod@i.ua (Листи надсилати з поміткою " Творчий вчитель")
середа, 19 січня 2022 р.
PISA-2022: РАМКОВИЙ ДОКУМЕНТ З МАТЕМАТИКИ
У цьому документі схарактеризовано розуміння математики та математичної грамотності в межах PISA; окреслено зміст категорії «математична грамотність», на оцінювання складників якого орієнтований тест PISA з математики; визначено посутні характеристики тестових матеріалів, що здатні забезпечити вимірювання рівнів сформованості математичної грамотності 15-річних підлітків та запропоновано зразки тестових завдань, характерні для комп’ютерного формату проведення PISA.
Ці матеріали, безперечно, будуть корисні вітчизняним освітянам. І не тільки тому, що вони допоможуть сформувати цілісне уявлення про розуміння математичної грамотності на сучасному етапі та її оцінювання в PISA, а передусім тому, що вони дають виразні орієнтири для нового, актуального для сьогодення навчання математики в школі – математики в житті й для життя.
Як відомо, упродовж 4 квітня – 20 травня 2022 року Україна візьме участь в основному етапі міжнародного дослідження якості освіти PISA-2022. Провідною галуззю циклу PISA-2022 буде математика, а додатковою інноваційною галуззю – креативне мислення. Для України цей цикл буде особливим ще й з огляду на те, що ми вперше проведемо масштабне порівняльне дослідження в комп’ютерному форматі.
Джерело: сайт УЦОЯО перейти