консультанта КУ "Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників" Чернівецької міської ради
Новини
- Головна сторінка
- Підвищення кваліфікації педагогів
- Нормативно-правова база
- Навчальні програми на 2023/2024 н.р.
- Варіативна складова
- Методичні рекомендації
- Наскрізні змістові лінії
- Методична скарбничка
- НМТ-2024
- Підготовка до ЗНО
- Веб-ресурси для організації дистанційного навчання
- Корисні посилання для вчителів інформатики
- Корисні посилання для вчителів математики
- Підручники з математики
- Підручники з інформатики
- Підручники з фізики
- Відеоуроки з математики та інформатики
- Кабінет математики та інформатики
- Інформатика в початковій школі
- Інформатика 5-6 клас НУШ
- Інформатика 10-11 клас. Рівень стандарту
- Вільне програмне забезпечення
- Математика 5-6 клас НУШ
- Математика 7-11 класи
- Програмні засоби математики
- Цікава математика
- Медіаграмотність
- Олімпіади
- Сертифікація-2024
понеділок, 2 березня 2020 р.
середа, 26 лютого 2020 р.
STEM-освіта на уроках математики
"Ми живемо в світі, який не розбитий на дисципліни
(чи предмети): це світ включає в себе прояви кількох областей досліджень (науки) фактично акумульованих через обставини повсякденного життя"
Jonathan W. Gerlach,
консультант з STEM-навчання
Про те, що потрібно поєднувати науки в школі, працювати на їх практичну направленість говорять вже давно, посилаючись на тести PISA та приклади Фінляндії. Модернізація системи освіти, підвищення конкурентоспроможності економіки, інформатизація суспільства та розвиток науково-технічного прогресу визначають якісно нові підходи до організації освітнього процесу. Посилення ролі STEM-освіти зумовлюється підвищенням мотивації учнівської молоді до вивчення предметів природничо-математичного циклу й, водночас, високим запитом виробничої сфери на працівників, що володіють компетентностями для постановки і виконання завдань у різних сферах діяльності.
Як впроваджувати елементи STEM-освіти на уроках та у позакласній роботі з математики? Відповідь на це запитання намагалися знайти вчителі математики під час проведення міського семінару-практикуму, який відбувся 25 лютого 2020 року на базі Чернівецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №2 ім. Федьковича.
"Олімпіада однієї задачі"
- Учаснику буде запропоновано розв’язати одну задачу протягом двох годин.
- В олімпіаді можуть взяти участь всі бажаючі учні гуртка «МініМудрик», а також по одному учневі з паралелі 6-10 класів навчальних закладів м. Чернівці, які не відвідують гурток.
- Всім учасникам олімпіади необхідно зареєструватися на сайті olimp.free-lib.com
- Незареєстровані учасники не будуть допущені до участі в олімпіаді.
- Попередні результати олімпіади будуть не пізніше середи, 4 березня, на сайті olimp.free-lib.com
- Апеляція триватиме 5 і 6 березня в онлайн режимі по заявкам, надісланим на пошту math.olimp.chernivtsi@gmail.com
- Результати олімпіади і нагородження переможців відбудеться в суботу, 7 березня, о 12:00 на факультеті математики та інформатики ЧНУ.
пʼятниця, 21 лютого 2020 р.
Екскурсія в ІТ-компанію SoftServe
26 та 28 лютого 2020 року о 15.00 год для переможців (І місце) ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з математики, інформатики та інформаційних технологій організовується екскурсія в ІТ-компанію SoftServe. Список додається список учнів
середа, 12 лютого 2020 р.
Школа молодого вчителя інформатики
11 лютого 2020 року на базі ЗОШ №30 для молодих вчителів інформатики навчальних закладів міста відбулося чергове заняття міської Школи молодого вчителя з проблеми "Міжпредметні декади та тижні – як засіб інтеграції знань крізь призму STEM-освіти". Відкрила заняття Терлецька Інна Дмитрівна, методист ММЦ управління освіти Чернівецької міської ради, яка звернула увагу на те, що в школі потрібно поєднувати науки, працювати на їх практичну направленість, бо випускник повинен володіти актуальним запасом практичних знань з урахуванням всіх сучасних комп'ютерних технологій та навичками пошуку інформації. Заступник директора школи з навчально-виховної роботи Боднарюк Антоніна Олександрівна представила навчальний заклад, кафедру вчителів інформатики та запросила переглянути відеофільм про історію школи.
Всеукраїнський конкурс «Основи кібербезпеки»
Щороку в 2-ий день 2-го тижня 2-го місяця у світі та Україні відзначається День безпечного Інтернету. Мільйони людей об’єднуються, щоб надихнутися для позитивних змін онлайн, підвищити освіченість з питань безпеки в мережі та взяти участь у заходах, що проходять у всьому світі. Не пропустіть свій шанс взяти участь у нашому конкурсі «Основи кібербезпеки» та отримати максимум користі від часу проведеного за комп'ютером перейти
Підписатися на:
Дописи (Atom)