понеділок, 8 серпня 2022 р.

Унікальна платформа для батьків та вчителів від «Освіторії»

Тема професійного вигорання вчителів зараз особливо актуальна. Як перевірити свій емоційний стан? Як правильно собі допомогти?  Які особливості трудових відносин під час воєнного стану?  Чекліст  учителя на дистанційці: як навчати під час війни.   

Про це розповідаємо у матеріалі на OSVITANOW — унікальній безкоштовній платформі, де зібрана вся актуальна та корисна інформація для освітян і батьків: перейти

пʼятницю, 5 серпня 2022 р.

Всеукраїнський науково-практичний онлайн-семінар «STEM-освіта: практичний кейс, методичні рекомендації»

19 серпня 2022 року відділ STEM-освіти Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» за підтримки ТОВ "Всеосвіта" проводить Всеукраїнський науково-практичний онлайн-семінар “STEM-освіта: практичний кейс, методичні рекомендації”. Початок о 10.00 год.

Метою семінару є обговорення стану та актуальних питань розвитку STEM-освіти в Україні, реалізації STEM-підходів у 5 класах Нової української школи; презентація методичні рекомендації з питань розвитку STEM-освіти у закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2022/2023 навчальному році; ознайомлення педагогічних працівників з проблемами та ресурсами професійного розвитку з питань STEM-освіти.

До участі запрошуються науково-педагогічні працівники, обласні координатори з питань STEM-освіти, керівники та педагогічні працівники закладів освіти.

Участь у заході безкоштовна. 

Зареєструватися та ознайомитися з програмою семінару можна  за покликанням: перейти

Відеозапис семінару:

Дистанційна літня сесія STEM-школи-2022

Відділ STEM-освіти Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти»  проводить дистанційну літню сесію STEM-школи-2022. 

Учасників очікує інтенсивне онлайн-навчання за планом:

  • 16-18 серпня – прямий ефір занять з 11.00 до 14.00 на платформі «Український проєкт «Якість освіти» (http://yakistosviti.com.ua/ );
  • 19-23 серпня – самостійне опанування навчальних матеріалів;
  • 23-25 серпня – підсумкове тестування;
  • 29 серпня – оголошення результатів тестування (кнопка «списки»);
  • 05-15 вересня – розсилка сертифікатів.

У програмі сесії будуть презентовані навчальні матеріали від сорока спікерів з питань STEM-освіти для всіх рівнів освіти за напрямами:

  • науково-методичні аспекти розвитку напрямів STEM/STREAM-освіти;
  • STEM-проєктно-дослідницька діяльність: досвід реалізації, кейси;
  • методичні засади організації STEM-навчання: практичні кейси. 
Для участі, отримання матеріалів і сертифіката необхідно заповнити реєстраційну форму за посиланням: https://forms.gle/CW3EENU7Btv11tvv9

Науково-практичні заходи сесії «STEM-школа – 2022» організовано спільно з ДЗВО «Університет менеджменту освіти», за підтримки видавництва «Видавничий дім «Освіта» та філій STEM-шкіл обласних закладів післядипломної педагогічної освіти.

Додаткову інформацію щодо організації роботи «STEM-школи – 2022» можна отримати за адресою: webstemschool2020@gmail.com 

середу, 3 серпня 2022 р.

Навчання для вчителів в рамках проєкту від «SAFE SPACE – Невідкладна психосоціальна підтримка для учнів та шкільних вчителів»

В рамках проєкту «SAFE SPACE – Невідкладна психосоціальна підтримка для учнів та шкільних вчителів» Державна служба якості освіти України спільно з Міністерством освіти та науки України та Національним університетом «Києво-Могилянська академія» (НаУКМА) організовують навчання «Емоційна підтримка вчителів та професійне зростання»

Навчальний курс складається з 8-годинного тренінгу (2 дні по 4 години) та 2 методичних зустрічей (перша у вересні, друга у жовтні, тривалість кожної по 2 години)Усі, хто пройдуть повний курс навчання (тренінг + методичні зустрічі), отримають сертифікат про підвищення кваліфікації

Реєстрація на навчальний курс за покликанням перейти

Реєстрація триватиме до 10 серпня 2022 року.

Детальна інформація за покликанням перейти


неділю, 31 липня 2022 р.

Курс PRO «Геометрія» від Kontora Pi


На цій стадії війни кожен та кожна, хто не у лавах ЗСУ, робить те, що вміє найкраще, на благо держави й перемоги України. Ми от робимо навчальні курси з математики (й не тільки) для усіх охочих, бо віримо, що крута освіта щиро зацікавленим людям зараз потрібна, як ніколи раніше. 

Це ж ми до чого? Ми знов запускаємо курс PRO «Геометрія»! 

❗️ Коли стартуємо?

З 8 серпня — дві вісімки нескладно запам’ятати!

❗️ Скільки триватиме?

4 тижні навчання + 1 тиждень для фінального тесту та підведення підсумків.

❗️ Кого запрошуємо?

Найкориснішим наш курс буде для вчителів 7-9 класів. Але якщо дуже цікаво й дуже хочеться, то чекатимемо на вчителів математики й не математики, випускників та новачків — словом, усіх охочих! Окремо будемо чекати на тих, хто не зміг минулого разу пройти курс через початок російського вторгнення — для вас можна буде не проходити вступні завдання 🙏

суботу, 23 липня 2022 р.

Пілотний проєкт «ІНФОРМАТИКА NEWG»

«Інформатика NewG» — пілотний проєкт в межах реформи IT-освіти за ініціативи Мінцифри та МОН. Він впроваджується в рамках програми EU4DigitalUA, а саме — її другого компоненту «Інституційне зміцнення та розвиток потенціалу» (FIIAPP) і фінансується Європейським Союзом.

Аби оновити шкільний курс з інформатики, залучали українських та європейських ІТ-експертів. Фахівці склали нову програму для навчання та оцінювання учнів; створили новий контент для шкільного предмета інформатики з 1 до 11 класу включно. 

Координаційна рада проєкту «Інформатика NewG», до складу якої входять представники МОН, Міністерства цифрової трансформації та експерти галузі цифрових технологій, розглянули 405 заяв від закладів освіти на участь у пілоті з оновлення предмета Інформатика.

За результатами було відібрано 50 закладів загальної середньої освіти, що візьмуть участь у пілотному проєкті, а саме: 13 закладів з обласних центрів, 14 сільських, 17 міських і 6 столичних. До цього переліку закладів також ввійшов Чернівецький ліцей №1. 

пʼятницю, 8 липня 2022 р.

Українська математикиня Марина В'язовська отримала медаль Філдса

Найпрестижнішу математичну нагороду — медаль Філдса — присудили українці Марині В'язовській за розв'язок задачі з пакування куль у восьмивимірному просторі. Вона довела, що решітка Е₈ є найщільнішим способом пакування однакових сфер у восьми вимірах, а також зробила внесок розв'язок пов'язаних задач та задач з інтерполяції в аналізі Фур'є. Нагороду вручили на Міжнародному математичному конгресі у Гельсінки. Трансляція церемонії доступна на YouTube-каналі Міжнародного математичного союзу.

Пошук найщільнішого пакування однакових куль у заданому просторі є давньою математичною задачею. Однак до 2016 року розв'язок був відомий лише для дво- і тривимірного просторів. І математикині з Києва, Марині В'язовській, вдалося довести, що у 8-вимірному просторі решітка Е₈ є найщільнішим пакуванням. А пізніше, спільно з ще одним українським вченим Данилом Радченком, а також математиками Генрі Коном, Абінавом Кумаром та Стівеном Міллером, їй вдалося знайти розв'язок і для 24-вимірного простору — найкращим пакуванням виявилася решітка Ліча.

вівторок, 5 липня 2022 р.

Доповнена реальність із застосунком «AR_Book»

Застосунок для мобільних телефонів та планшетів "Ar_Book" дозволяє значно підвищити інтерес школярів до вивчення предметів завдяки передовим технологіям, що дає можливість оживити і представити найскладніші теми шкільного курсу з використанням практично будь-якого сучасного мобільного пристрою.

Програма з використанням доповненої реальності збагачує процес навчання новітніми технологіями, породжуючи унікальний комбінований інтерактивний досвід. Хоча в освіті доповнена реальність поки що застосовується досить рідко, але все більше вчителів, дослідники розробників починають рухатися у бік інтерактивних навчальних методик.

Переваги:

четвер, 30 червня 2022 р.

Літня школа 2022

Завершила роботу педагогічна майстерня Літньої школи професійного зростання для педагогів Чернівецької міської територіальної громади «Створення цифрових навчальних ресурсів» (розробники – консультанти Інна Терлецька Інна Дмитрівна та Наталія Пшеничка). За три дні навчання педагоги різних фахів закладів загальної середньої та позашкільної освіти дізнались про технології створення ребусів, кросвордів та анаграм за допомогою онлайн-сервісів; про веб-сервіси для створення хмари слів та інтерактивних плакатів; про використання онлайн-дошок Padlet і Jamboard та QR-коду в професійній діяльності вчителя.