Академія української преси запрошує до участі у конкурсі мініпрoєктів «Медіаосвіта воєнного часу: нові виклики, ресурси та авдиторії», які активно залучатимуть різні спільноти до засвоєння актуальних знань та навичок з медіаграмотності. У рамках конкурсу будуть підтримані проєкти, які сприятимуть розвитку медіаграмотності, прийняттю поінформованих рішень, посиленню стійкості до дезінформації, формуванню навичок критичного мислення та інформаційної безпеки.
Пріоритетні теми конкурсу:
• створення медіаосвітнього контенту (спростування міфів та маніпуляцій, які поширюють медіа; викриття фейків та дезінформації; розвиток критичного мислення, формування навичок оцінки та інтерпретації медійної інформації);
• діяльність спрямована на вразливі авдиторії (населення деокупованих територій, переміщені особи) задля психологічної стійкості в умовах агресивного інформаційного середовища.
Конкурсні проєкти можуть включати, але не обмежуватися проведенням освітніх семінарів, тренінгів, воркшопів, таборів, баркемпів, створенням шкільних медіа, освітнього та просвітницького медіаосвітнього контенту: онлайн-курсів, розробкою занять тощо.
Хто може податись: заклади освіти, бібліотеки, громадські організації, ініціативні групи, приватні підприємці, які надають освітні послуги.
Фінансові умови: бюджет проєкту має складати максимально 2 000 доларів США.
Як податись: заявники надсилають проєктну пропозицію та деталізований бюджет проєкту шляхом заповнення анкети за посиланням: https://buff.ly/3RqG8Fx